Aetius Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Men hva er det for noe? Les mer Lenke til kommentar
Kristian Ringen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 er den det samme som bilde nr. 2 fra toppen? isåfall er det en ekstern mikrofon. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det er selvsagt dobbelt fustasjoppheng. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 er den det samme som bilde nr. 2 fra toppen? isåfall er det en ekstern mikrofon. ^^ Nei, de andre bildene er av de andre eksisterende ekstramodulene, inkludert for å illustrere forskjellene. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tror det er noe å feste Johnson-stanga på, jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Trenger GPS enheter FCC godkjenning? I såfall vil jeg tippe på det; fordi det er noe som er etterspurt. Bluetooth ser jeg ikke helt nytten i; men en Wi-Fi enhet for fjernstyring og tethering vil være nyttig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Trådløs radio blitsstyring og fokuslys,selvfølgelig Endret 2. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jøss! Verdensnyhet! Sikkert bare en garasjedørsåpner Tor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jøss! Verdensnyhet! Sikkert bare en garasjedørsåpner Tor Eller en avansert Lenke til kommentar
Cax Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Trådløs radio blitsstyring og fokuslys,selvfølgelig Olympus har hatt trådløs blitsstyring på alle modeller i mange år, dog ikke med radio, så jeg tror nok heller det er en igangsetterstopper som man kan løsne fast på porten der. Eller en flipphempe Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Uansett hva annet det er så er det definetivt en bluetooth EDR enhet. FCC testrapporten spesifiserer modulasjonsformatene til 8DPSK GFSK og pi/4DQPSK og 2.4 GHz frekvensbåndet, noe som matcher BT. Hadde det vært WiFi så burde den ha spesifisert BPSK, QPSK, 16-QAM og 64-QAM. Forøvrig er den oppgitte klokken (26 MHz) ikke tilstrekkelig for WiFi. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En blåtann-dings til utveksling av bilder mellom mFT-kameraer, mobiltelefoner, PC osv. Evt. blåtann fjernkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg