Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken småbil ville du ha valgt?

joramo91

30 stemmer

1. 1. Hvilken småbil vill. du valgt av disse? Skriv gjerne hvorfor!

• Ford Fiesta 2010 mod
    • Audi A1
    • Citroen DS3
    • Mini Cooper
    • Alfa Romeo Mito 2010 mod
    • Volvo C30 2010 mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Alfa Romeo Mito og Audi A1 vist ikke pris var et faktum, pga kjøre og eier glede.

Forden og Volvoen liker jeg ikke utseendet på.

Minien syns jeg er trang og Citroenen ville jeg ikke hatt pga det er en Citroen (xD)

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Audien ser sweet ut hvis man ønsker et litt sportslig utseende. Men personlig ville nok jeg gått for Volvoen, med tanke på klimaet vi har i det langstrakte land.

Kan du utdype? Begge har forhjulstrekk og varme i bakrute, seter og speil... Kan ikke se hvorfor Volvoen skulle være mer norgesvennlig enn Audien.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Audien ser sweet ut hvis man ønsker et litt sportslig utseende. Men personlig ville nok jeg gått for Volvoen, med tanke på klimaet vi har i det langstrakte land.

Kan du utdype? Begge har forhjulstrekk og varme i bakrute, seter og speil... Kan ikke se hvorfor Volvoen skulle være mer norgesvennlig enn Audien.

Jeg kan ikke stort mye om biler, men har hørt at Volvo er kjent for å lage biler som er norgesvennlige generelt. Men det er godt mulig at Audi lager like norgesvennlige biler. (Men mest sannsynlig blir ingen av de merkene å se på min førstebil.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nordmenn er flinke til og basere seg på hva de har hørt.

Jeg lurer også på sammen med RS125 hva ialle dager er norgesvennlig bil er.

Nærmeste jeg kommer på er biler med lav vekt og motoreffekt, med disse høye avgiftene vi har til lands.

Lenke til kommentar

Mito eller DS3. Fordi resten av Norges befolkning garantert kommer til å gå for alle de andre. Greit med LITT variasjon, spesielt når variasjonen ser såpass bra ut.

What he said.

Mito er veldig pen og DS3 er veldig tøff. Min mor kjøpte seg nettopp en 07 Cooper med masse utstyr. Flott bil å kjøre, men med sportsunderstell og run-flat dekk blir det veldig hardt og litt stumpete på ujevn vei. Ellers er det en veldig god kvalitetsfølelse og mye funky design i interiøret.

De andre har jeg ikke kjørt, så kan ikke uttale meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...