joramo91 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skal kjøpe en småbil og lurer derfor på hvilken bil dere ville foretrukket, og hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Alfa Romeo Mito og Audi A1 vist ikke pris var et faktum, pga kjøre og eier glede. Forden og Volvoen liker jeg ikke utseendet på. Minien syns jeg er trang og Citroenen ville jeg ikke hatt pga det er en Citroen (xD) Endret 3. november 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Audien ser sweet ut hvis man ønsker et litt sportslig utseende. Men personlig ville nok jeg gått for Volvoen, med tanke på klimaet vi har i det langstrakte land. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Audien ser sweet ut hvis man ønsker et litt sportslig utseende. Men personlig ville nok jeg gått for Volvoen, med tanke på klimaet vi har i det langstrakte land. Kan du utdype? Begge har forhjulstrekk og varme i bakrute, seter og speil... Kan ikke se hvorfor Volvoen skulle være mer norgesvennlig enn Audien. Endret 2. november 2010 av Rs125 Lenke til kommentar
epifant Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Mito eller DS3. Fordi resten av Norges befolkning garantert kommer til å gå for alle de andre. Greit med LITT variasjon, spesielt når variasjonen ser såpass bra ut. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Og om du kjøper MiTo med 135 hesters MultiAir så kommer du til å glise fra øre til øre hver gang du skrur DNA-bryteren over i dynamic. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Audien ser sweet ut hvis man ønsker et litt sportslig utseende. Men personlig ville nok jeg gått for Volvoen, med tanke på klimaet vi har i det langstrakte land. Kan du utdype? Begge har forhjulstrekk og varme i bakrute, seter og speil... Kan ikke se hvorfor Volvoen skulle være mer norgesvennlig enn Audien. Jeg kan ikke stort mye om biler, men har hørt at Volvo er kjent for å lage biler som er norgesvennlige generelt. Men det er godt mulig at Audi lager like norgesvennlige biler. (Men mest sannsynlig blir ingen av de merkene å se på min førstebil.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nordmenn er flinke til og basere seg på hva de har hørt. Jeg lurer også på sammen med RS125 hva ialle dager er norgesvennlig bil er. Nærmeste jeg kommer på er biler med lav vekt og motoreffekt, med disse høye avgiftene vi har til lands. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kan det være fordi Volvoeiernes favorittartister er norgesvenner? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mito eller DS3. Fordi resten av Norges befolkning garantert kommer til å gå for alle de andre. Greit med LITT variasjon, spesielt når variasjonen ser såpass bra ut. What he said. Mito er veldig pen og DS3 er veldig tøff. Min mor kjøpte seg nettopp en 07 Cooper med masse utstyr. Flott bil å kjøre, men med sportsunderstell og run-flat dekk blir det veldig hardt og litt stumpete på ujevn vei. Ellers er det en veldig god kvalitetsfølelse og mye funky design i interiøret. De andre har jeg ikke kjørt, så kan ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg ville gått for enten Mito, A1 eller Mini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå