benbeni89 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei! Jeg har en Jensen AirLink 7954 router. Denne har fungert i et par år nå. Men igår mens jeg spilte PS3 koblet den bare ut. Jeg har full styrke på signalet, men når jeg skal koble meg til den kommer det: "Windows kunne ikke koble til Jensen AirLink 7954". Det samme skjer på en annen PC, og jeg får ikke koblet til med iPhonen heller. Har prøvd å resette den uten hell. Kommer heller ikke inn på routeren via IP... Noen som har en anelse om hva prøblemet kan være? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Reset firmwaren på boksen. Hvis det ikke funker så kan du arkivere den i søppelkassa og heller kjøpe deg en skikkelig router. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Minner om de evige jaktmarker dette. Har du resatt den skikkelig? Du stikker en pennespiss inn i resetknappen i 10 sek+. Skal du kjøpe ny router, så vil jeg anbefale å styre unna Jensen. Det er endel tråder her med anbefaling av stabile routere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå