74-75 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei forumister! Har et spørsmål til dere her. Kjører XP på laptopen min og har kjøpt meg Microsoft sin Flight Simulator Deluxe Edition. Elsker å fly simulator på PCen og gledet meg til å installere spillet. Men når du setter CDen i skjer det absolutt ingenting. Du hører CDen spinner rundt men den begynner ikke på installasjonsprossessen. Nytter heller ikke å gå på min datamaskin og velge CDrom der, da klikker hele PCen. Trodde først at det pga. jeg brukte XP og at du måtte minimum ha Vista. Men når jeg leser bakpå skal den støtte XP. Står til og med på coveret: Works great with XP, even better on Vista... Noen som har vært borti dette før? Har ikke noe virus eller slikt. Takker så mye for alle svar =) Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hello! Har vært borti det samme på både Vista og Win 7 og det eneste jeg gjorde var å kjøre inn og ut dvd-rom'en inntil maskinen oppfattet at dvd'en sto inne, gjaldt begge diskene så tok sin tid å få det installert:-S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå