phobb Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 kom over dette i et forum i dag, kan noen bekrefte det? "For any Norwegian readers: A few weeks or so ago there was information on dell.no that this laptop had a illuminated keyboard. That information is now removed. Dell does not (currently at least) supplying illuminated, nowergian, keyboards." det stemmer ikke med hva jeg leste på dell sine egne sider,Delldirekte Jeg fikk ikke belyst tastatur på min, fikk heller ikke noe valg under konfigureringen at man ville ha dette. Lenke til kommentar
Themecreator Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg fikk heller ikke belyst tastatur... Too bad, men spiller ingen stor rolle for meg... Lenke til kommentar
phobb Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Testet nettopp 3d Mark 11 på i7 versjonen med 8GB minne. Fikk P1280 som resultat. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Jeg fikk heller ikke belyst tastatur... Too bad, men spiller ingen stor rolle for meg... Det kommer ikke på skandinavisk tastatur... Endret 8. desember 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
phobb Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Yeey! Hovedkortet mitt streika helt, bestilte Premium Service reperasjon neste arbeidsdag, det har gått over en uke og fortsatt ingen tekniker på døren for å fikse laptopen, skuffende! Skulle tro det gikk litt kjappere når man bestilte premium service. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det verdt å kjøpe en dell xps nå eller å vente på at de kommer med sandy bridge til den? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sandy Bridge er vel verdt å vente på dersom man kan. Det er faktisk snakk om en liten revolusjon innen prosessorkraft for laptoper som er på gang - Sandy Bridge-prosessorene er et stort steg nærmere stasjonære prosessorer mht. ytelse, sammen med bedre batteritid og strømforbruk, og bedre ytelse i den integrerte grafikken. Det er på bærbare at forbedringen i praksis vil være størst, for stasjonære er ikke ytelsenøkningen like stor, i forhold til dagens Core i7, for eksempel. Men det vil vel ta flere måneder før vi har et tilstrekkelig utvalg av bærbare med Sandy Bridge - men dersom man har mulighet for å vente et halvt år eller mer før man må ha ny maskin, er det helt ok å stille seg på vent, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå