mortent69 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg sliter voldsomt med å få koblet til enheten til Kies. Har lastet ned Kies 2.0, men jeg har samme problem som jeg alltid har hatt - nemlig at den stopper opp på "kobler til enhet". Tips? Kies funker greit med XP. Med W7 er det i beste fall et lykketreff om du får kontakt mellom TAB/PC. Men sett den i masselagringsmodus, så unngår du hele Kies-helvete, og du kan trygt og rolig overføre film, bilder og musikk i vanlige filsystemer du kjenner. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva gjør jeg når jeg skal oppgradere softwaren på den feks? Er ikke 2.2.1 kommet ut til android? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvordan er denne i forhold til Galaxy S I9000 med tanke på lag og sånt? Lenke til kommentar
RogerA Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hi. Kjøpte min Galaxy i London på mandag. Får ikke velge "norsk tastatur" i oppsettet. (har lagt inn et fra shoppen) er det slik på alle eller gjelder det bare hvis kjøp uten om skandinavia? Info: PDA: P1000XWJJ3 PHONE: P1000XXJID CSC: P1000CPWJJ3 Når jeg kobler Kies blir jeg minnet på om at det er en oppdatering. Info er slik: Update PDA:JJ3/PHONE:JID/CSC:JJ3 TO PDA:JJ7/PONE:JK5/CSC:JJ5 Går gjennom svar ja....backup....så restarter oppkoblingen igjen... får da igjen spøramål om samme oppdatering..noen ider?? Info under "Om telefon": Fastvareversjon: 2.2 Grunnbåndversjon: P1000XXJID Kjerneversjon: 2.6.32.9 - root@SE-S611 #1 Build-nummer: FROYO.XWJJ3 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvordan feste vindusholder på dashboard? http://www.dropzone.no/scripts/wgate/zz20b2b/~flN0YXRlPTIyMjE3LjAwMS4wMy4wNA==?~target=_top Det er jo en del porer og ikke helt flatt dashboard... Lenke til kommentar
belenix Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva med en beanbag? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330500271514&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva med en beanbag? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330500271514&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Har sett denne tidligere. "Virker" den...? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Vil tro den virker, har vel ikke testet den med en Tab men med en 7" GPS. Denne fra TomTom som du finner på Elkjøp har vel et litt større areal/litt tyngre: http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/gps-tilbehor/BEANBAG/tomtom-dashbordfeste Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vet dere som eier denne at man kan ta screenshots med tilbake + powerknappen? Av og til må man trykke to ganger på power for å få det til. Lenke til kommentar
mortent69 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vet dere som eier denne at man kan ta screenshots med tilbake + powerknappen? Av og til må man trykke to ganger på power for å få det til. Takk for tips! Genialt og enkelt. Kom igjen, folkens. Kjør på med flere tips av dette slaget, dere som har brukt tab'en en stund. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 litt pussig knapp for dette egentlig... jeg testa litt og ofte så ender jeg opp med å faktisk gå tilbake Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 litt pussig knapp for dette egentlig... jeg testa litt og ofte så ender jeg opp med å faktisk gå tilbake Sånt kan være litt tricky om du ikke gjør det riktig (om du prøver å trykke begge samtidig vil det være hipp som happ hva du egentlig trykker og slipper først). Googla litt, og riktig prosedyre ser ut til å være: Hold tilbake-knappen, trykk og slipp av/på-knappen (av og til må du trykke to ganger), slipp tilbake-knappen. Altså trykk av/på mens du holder inne tilbake-knappen Lenke til kommentar
mortent69 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kies har kommet i ny versjon. Fungerte plutselig knirkefritt. Betyr dette at Samsung for første gang har tatt kundenes tilbakemeldinger på alvor og faktisk fikset noe...? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva gjør man når den henger seg? Er vant til å kunne ta ut og inn igjen batteriet, men det går jo ikke på denne.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva gjør man når den henger seg? Er vant til å kunne ta ut og inn igjen batteriet, men det går jo ikke på denne.. Hold inne av/på knappen til den slukner. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva gjør man når den henger seg? Er vant til å kunne ta ut og inn igjen batteriet, men det går jo ikke på denne.. Hold inne av/på knappen til den slukner. Det funka ikke. Men etter jeg tok ut simkortet reagerte den med å slå seg av. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva gjør man når den henger seg? Er vant til å kunne ta ut og inn igjen batteriet, men det går jo ikke på denne.. Hold inne av/på knappen til den slukner. Det funka ikke. Men etter jeg tok ut simkortet reagerte den med å slå seg av. Den gangen min hang seg opp helt, holdt det med å holde inne knappen i ca 15 sekunder, så sluknet den. SIM-kort er en annen løsning ja. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg får fortsatt ikke koblet til Kies. Den står bare i "kobler til"-modus. Er det ingen andre enn meg som sliter med dette?? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet hva nyeste firmware er? Må vel koble til kies for å oppdatere? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fjernkontroll for TAB http://www.audiovisuelt.no/artikler/gjor_samsung_galaxy_om_til_fjernkontroll/89538/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå