Khaffner Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Etter 2.3-oppdateringen sliter Taben min med å holde på wifien. Må slå wifi av og på for å reconnecte Lenke til kommentar
hermok Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Restarta etter oppdatering og alt er ok! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2011 Har kjøpt meg en operatørlåst GT-P1000. Operatørlås forsvinner når man rooter? Finnes det en oppdatert ROM til denne som er å anbefale? Og hvordan kommer jeg meg tilbake til stock rom, vil det by på problemer? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Er denne verdt å kjøpe seg brukt for ca 2000 kroner? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 One click root er kommet, kan selv bekrefte at den virker på Tabn http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1319653 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Da er det bare å lene seg tilbake og håpe at det kokes sammen en 4.0 ASOP ROM når kildekoden blir sluppet, det hadde blåst nytt liv i den! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Er det en grunn til at Galaxy Tab-en vi har her på kontoret ikke kan oppdateres til 2.3? Jeg har Kies for Mac og der står det bare at "GT-P1000 does not support firmware upgrade". Under settings og firmware på enheten står det "2.2", jeg regner med at det er Android-versjon. Noen som vet hva som kan gjøres for å få 2.3 på den? EDIT: FFS, det er vistnok Samsung som er asshole mot Apple og støtter ikke firmware-oppdateringer i Kies for Mac, du må ha en datamaskin med Windows for å kunne gjøre det, noe det er lite av her på kontoret. Endret 9. november 2011 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Hva er den beste måten å få Clockworkmod på taben? Jeg prøvde denne guiden, men på step 3 får jeg opp valgene "Samsung Epic4G" og "Samsung GalaxyS i9000". Skal jeg velge en av dem? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Hva er den beste måten å få Clockworkmod på taben? Jeg prøvde denne guiden, men på step 3 får jeg opp valgene "Samsung Epic4G" og "Samsung GalaxyS i9000". Skal jeg velge en av dem? Her er guide på nyere utgave http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=931857 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Det ser ut til å være en guide for å installere CM7, det vil jeg ikke. Går det ikke an å installere clockworkmod uten ytterligere flashing? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 28. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2011 Noen som har en fin og kjapp rom å anbefale til denne? Lenke til kommentar
Thomas Andre Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Hør med Exchange-admin. Finn ut hvilke funksjoner de krever av Taben din Men er ikke funksjonene/innstillingene de samme på Desire og Tab ? Jeg bare spør, for jeg har ikke peiling selv :-) Har ikke Desire og Tab forskjellige epost-lesere? Er nok der forskjellen ligger Du har nok rett i det. Har snakket med datasupport på min arbeidsplass, jeg fikk alle innstillinger jeg skal ha.....men får likevel samme feilmelding, mystiske greier Hei. Jeg har samme problem med min nye Galaxy S3. Fant du en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå