heimsvik Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det sto på samsung kies når jeg skulle oppdatere, men har det noe å si om jeg skipper det, får jeg dårlig batteri av den grunn? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det sto på samsung kies når jeg skulle oppdatere, men har det noe å si om jeg skipper det, får jeg dårlig batteri av den grunn? Hvorfor vil du IKKE oppgradere...? Lenke til kommentar
solz Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Det sto på samsung kies når jeg skulle oppdatere, men har det noe å si om jeg skipper det, får jeg dårlig batteri av den grunn? Jeg prøvde meg å oppdatere med 50% batteri, da gnålte den på siste stepp, så måtte lade opp endel til. gikk fint på 85% Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har gjort det nå, funka fett men er egentlig ikke så veldig stor forandring men den er bare ti ganger kjappere endelig! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg syns de kunne gått for 2.3.4, som støtter video i Gtalk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Ingen oppdatering tilgjengelig her ennå Tar vel si tid når Taben er telenorlåst.. Lenke til kommentar
margidoah Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Ingen oppdatering tilgjengelig her ennå Tar vel si tid når Taben er telenorlåst.. Min er telenorlåst, og jeg fikk oppdatert. Lenke til kommentar
bnn Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Etter oppdatering til 2.3 så får jeg ikke søkt inn nye Wi-Fi nett. Står å skanner hele tiden. De som allerede var lagt inn ligger i listen og fungerer. Noen andre som har opplevd det samme? Ingen Wi-Fi apps virker (Wi-Fi manager etc) Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Etter oppdatering til 2.3 så får jeg ikke søkt inn nye Wi-Fi nett. Står å skanner hele tiden. De som allerede var lagt inn ligger i listen og fungerer. Noen andre som har opplevd det samme? Ingen Wi-Fi apps virker (Wi-Fi manager etc) Jeg bruker wi-finder og har ingen problemer med det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Ingen oppdatering tilgjengelig her ennå Tar vel si tid når Taben er telenorlåst.. Min er telenorlåst, og jeg fikk oppdatert. Nåh. Står bare at denne enheten kan ikke oppdateres hos meg Men kommer også frem for tiden at SIM kort ikke satt inn, kommunikasjonen kan ikke fortsette. Selv om den ikke står i flymodus, og faktisk genererer trafikk på mobilnettet Endret 9. juli 2011 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har nettopp byttet skjerm på min Galaxy Tab. Operasjonen var vellykket, men tidkrevende og vanskelig. Under første forsøk klarte jeg å ryke skjermkabelen, og måtte bestille denne og dermed vente 3 uker ekstra før Galaxy Taben ble oppegående. Skjermen Skjermkabel 1 uke etter jeg hadde bestilt skjermen, satte samtlige leverandører på Ebay ned prisen fra 90$ til 29$....... Total kostnad for å bytte skjermen ble ca 700 kr. Poster denne i tilfelle andre mister sin Tab i betongulv. Lenke til kommentar
Eikert Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 , Etter oppdatering til 2.3 så får jeg ikke søkt inn nye Wi-Fi nett. Står å skanner hele tiden. De som allerede var lagt inn ligger i listen og fungerer. Noen andre som har opplevd det samme? Ingen Wi-Fi apps virker (Wi-Fi manager etc) Har oppgradert og wifi kobler ikke automatisk lengre til kjente wifi net, i tilleg så krøller blåtann. Den må stadig re parres og eller så må jeg avslutte innstilling for å gå tilbake til instillinger og aktivere blåtann på nytt"det kan gå inntil 1min før tabben ser mine blåtann sett" Lenke til kommentar
hermok Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Prøver å oppdatere firmvare, men enheten kobler seg ut hele tiden. Mister kontakten. Bruker Kies og Windows XP. Siste oppdaterte Kies. Pc mister kontakt med enheten. Stopp enhet, ta ut batteri og start på nytt. Gjorde det, men jeg får ikke kontakt Endret 14. juli 2011 av hermok Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fikk beskjed idag ifra Samsung Support at Telenor låste telefoner ikke har fått oppdateringen ennå. Veldig irriterende. Er det noen mulighet å sno seg rundt dette? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fikk beskjed idag ifra Samsung Support at Telenor låste telefoner ikke har fått oppdateringen ennå. Veldig irriterende. Er det noen mulighet å sno seg rundt dette? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1074759 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg skal bytte min TAB. er det nok å trykke factory reset for å slette alt, inkludert brukernavn og passord? Lenke til kommentar
goffen Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Ang Gingerbread. Oppdaterte min. Nå lyser knappene hele tiden. Det hørtes ut som en god ide, men er irriterende når man skal se film i mørke omgivelser. Noen som vet om dette kan overstyres ? Noen som vet om en dokumentasjon av hva som er forskjell fra forrige versjon ? Goffen Lenke til kommentar
Brak Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har fått oppdatert min Galaxy Tab til 2.3. Og jeg har Telenor. Men en ting jeg ser som de har gjort er at de har fjernet muligheten til å velge når du setter i USB ledningene. Nå må du gjøre valgene før du setter i USB. Om du vil ha Kies, Mediespiller eller Masselagring. Og det er bare dumt. Bedre å få valgene når du setter i USB'n. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Protip: Tab'en lader fra PC med tredjeparts USB-kabel (unngå OEM). Lenke til kommentar
hermok Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Sliter med å koble meg til WIFI nettet hjemme og ellers. Har fungert fint før? Noen som har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå