Gå til innhold

SAMSUNG GT-P1000 GALAXY TAB - diskusjon og erfaringer med tabben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sto på samsung kies når jeg skulle oppdatere, men har det noe å si om jeg skipper det, får jeg dårlig batteri av den grunn?

Jeg prøvde meg å oppdatere med 50% batteri, da gnålte den på siste stepp, så måtte lade opp endel til. gikk fint på 85%

Lenke til kommentar

Etter oppdatering til 2.3 så får jeg ikke søkt inn nye Wi-Fi nett. Står å skanner hele tiden. De som allerede var lagt inn ligger i listen og fungerer. Noen andre som har opplevd det samme? Ingen Wi-Fi apps virker (Wi-Fi manager etc)

Lenke til kommentar

Etter oppdatering til 2.3 så får jeg ikke søkt inn nye Wi-Fi nett. Står å skanner hele tiden. De som allerede var lagt inn ligger i listen og fungerer. Noen andre som har opplevd det samme? Ingen Wi-Fi apps virker (Wi-Fi manager etc)

Jeg bruker wi-finder og har ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Ingen oppdatering tilgjengelig her ennå :(

Tar vel si tid når Taben er telenorlåst..

Min er telenorlåst, og jeg fikk oppdatert.

Nåh. Står bare at denne enheten kan ikke oppdateres hos meg :(

Men kommer også frem for tiden at SIM kort ikke satt inn, kommunikasjonen kan ikke fortsette.

Selv om den ikke står i flymodus, og faktisk genererer trafikk på mobilnettet

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp byttet skjerm på min Galaxy Tab. Operasjonen var vellykket, men tidkrevende og vanskelig. Under første forsøk klarte jeg å ryke skjermkabelen, og måtte bestille denne og dermed vente 3 uker ekstra før Galaxy Taben ble oppegående.

Skjermen

Skjermkabel

1 uke etter jeg hadde bestilt skjermen, satte samtlige leverandører på Ebay ned prisen fra 90$ til 29$.......

Total kostnad for å bytte skjermen ble ca 700 kr.

Poster denne i tilfelle andre mister sin Tab i betongulv.

Lenke til kommentar
,

Har oppgradert og wifi kobler ikke automatisk lengre til kjente wifi net, i tilleg så krøller blåtann. Den må stadig re parres og eller så må jeg avslutte innstilling for å gå tilbake til instillinger og aktivere blåtann på nytt"det kan gå inntil 1min før tabben ser mine blåtann sett"

Lenke til kommentar

Prøver å oppdatere firmvare, men enheten kobler seg ut hele tiden. Mister kontakten. Bruker Kies og Windows XP. Siste oppdaterte Kies.

Pc mister kontakt med enheten. Stopp enhet, ta ut batteri og start på nytt. Gjorde det, men jeg får ikke kontakt

Endret av hermok
Lenke til kommentar

Ang Gingerbread.

Oppdaterte min. Nå lyser knappene hele tiden. Det hørtes ut som en god ide, men er irriterende når man skal se film i mørke omgivelser.

Noen som vet om dette kan overstyres ?

Noen som vet om en dokumentasjon av hva som er forskjell fra forrige versjon ?

Goffen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har fått oppdatert min Galaxy Tab til 2.3. Og jeg har Telenor. Men en ting jeg ser som de har gjort er at de har fjernet muligheten til å velge når du setter i USB ledningene. Nå må du gjøre valgene før du setter i USB. Om du vil ha Kies, Mediespiller eller Masselagring. Og det er bare dumt. Bedre å få valgene når du setter i USB'n.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...