belenix Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har også Win7 64-bit, har ingen problemer med å koble til Kies. 1) Debug (feilsøking) skal være AV 2) Start Kies 3) Koble til enheten 4) Velg Samsung Kies som USB mode. Thats it! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg har også Win7 64-bit, har ingen problemer med å koble til Kies. 1) Debug (feilsøking) skal være AV 2) Start Kies 3) Koble til enheten 4) Velg Samsung Kies som USB mode. Thats it! 4) hvor velger jeg dette? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Når du kobler din Tab til din PC med USB kabelen får du tre valg på din Tab: Velg USB-modus: Samsung Kies - Mediespiller - Masselagring Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hos meg dukket ikke det valget opp, Kies fant den likevel og fikk oppdatert den Ser noen små endringer i GUI, finner kanskje flere endringer etterhvert. Fins det en changelog noe sted? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Prøvde å kjøre firmware-oppgradering i går kveld. Eneste som skjedde var at jeg fikk spørsmål om jeg ville ta backup, deretter forsvant enheten fra oversikten, før den kom tilbake og spørsmålet om jeg ville oppgradere firmware spratt opp på skjermen. Prøvde en 4-5 ganger, men resultatet var det samme hver gang. Tips? Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvordan får man æ,ø og å på keyboard dock eller norsk tastatur ? Lenke til kommentar
Eikert Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grei lesning: Galaxy Tab Firmvare Lenke til kommentar
heismann Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Et spørsmål, før jeg går til inkjøp av taben.. Ser i nettbutikkene at det opereres med forskjellige priser, og at varenummeret heter "P1000TABWHITE" og / eller at den den beskrives som "chic white" i den rimeligste utgaven. Det logiske må vel være at dette er en hvit modell? Det jeg da undres over, er at jeg ikke klarer å finne noen bilder av denne hvite modellen? Hva er forskjellen? Vil naturligvis ha en svart, fin modell.. Lenke til kommentar
solz Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Et spørsmål, før jeg går til inkjøp av taben.. Ser i nettbutikkene at det opereres med forskjellige priser, og at varenummeret heter "P1000TABWHITE" og / eller at den den beskrives som "chic white" i den rimeligste utgaven. Det logiske må vel være at dette er en hvit modell? Det jeg da undres over, er at jeg ikke klarer å finne noen bilder av denne hvite modellen? Hva er forskjellen? Vil naturligvis ha en svart, fin modell.. Samme begge to. Den er sort i fronten og har en hvit bakside. Finnes ikke noen andre modeller. Lenke til kommentar
heismann Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Samme begge to. Den er sort i fronten og har en hvit bakside. Finnes ikke noen andre modeller. Takk! Da er den bestilt, henter på Elkjøp i morgen! Greit å forsikre seg med 30 dagers returret (som om jeg tror den kommer til å bli brukt.. ) Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grei lesning: Galaxy Tab Firmvare Takker :-) løste problemet med norsk på keyboard dock Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ey, jeg lurer på en ting? hvor lenge holder batteriet deres? min er tom på ca. en dag hvis jeg bruker den normalt. leste noen tester på nette om taben og der sto det at de ikke trengte å lade den på 3-4 dager, så er mitt batteri fucka? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ey, jeg lurer på en ting? hvor lenge holder batteriet deres? min er tom på ca. en dag hvis jeg bruker den normalt. leste noen tester på nette om taben og der sto det at de ikke trengte å lade den på 3-4 dager, så er mitt batteri fucka? Hva er normalt bruk da...? Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 det er vel litt spilling, og litt surfing, det er litt vansklig å si men bruker den ikke ekstrem mye Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ey, jeg lurer på en ting? hvor lenge holder batteriet deres? min er tom på ca. en dag hvis jeg bruker den normalt. leste noen tester på nette om taben og der sto det at de ikke trengte å lade den på 3-4 dager, så er mitt batteri fucka? Når jeg brukte taben som hovedmobil så varte den i 2-3 dager.. Nå som jeg bare bruker den som nettbrett varer den nesten en uke =) Sjekk ut batteri historikken din og se hva som bruker mest strøm Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 så lenge? akuratt nå så bruker skjermen mest på 38%, galleri 29% android-system 8 osv.. er det noe feil med batteriet mitt eller? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tror ikke det er noe feil med den dersom du faktisk bruker den endel. Min blir brukt noen timer hver dag og batteriet holder sjelden mer enn en dag. Ca samme som på Desire hd, så det er jeg fornøyd med :-) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 I skrivende stund står det på min Tab at display står for 72% av forbruket Lenke til kommentar
nordan Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei Jeg prøver å sette opp Exchange epostkonto på min Tab, men får følgende melding: "tjeneren krever sikkerhetsfunksjoner som ikke støttes av enheten din" Jeg har brukt akkurat de samme innstillingene som jeg har på min HTC Desire, men på Tabèn funker det altså ikke.....noen som vet hva jeg eventuelt må gjøre? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå