Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

SAMSUNG GT-P1000 GALAXY TAB - diskusjon og erfaringer med tabben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har problemer med lasting av fulle nettsider når man er på mobilnettet? altså ikke wifi. amobil , mobili og facebook sine fulle nettsider feks. ? kommer ikke opp når de lastes , står kun siden finnes ikke. samme problem oppstår på galaxy s som jeg også har. noen som vet hva som skjer her????

Endret av mannefradalen
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med lasting av fulle nettsider når man er på mobilnettet? altså ikke wifi. amobil , mobili og facebook sine fulle nettsider feks. ? kommer ikke opp når de lastes , står kun siden finnes ikke. samme problem oppstår på galaxy s som jeg også har. noen som vet hva som skjer her????

Last ned Dolphin Browser HD så blir nettsurfingen på samsung galaxy Pad 100% bedre:)

Den er dyrere en IPAD men den er MYE bedere også:)

Lenke til kommentar

Kjøpte min i dag og så langt er jeg veldig fornøyd, alt virker veldig smooth. Det eneste aberet så langt er litt tungvindt måte å få facebookbilder opp på kontakter, og at skjermen er på fem kolonner istedet for standard på 4, men det fikset jeg ved å installere adw.launcher.

Lenke til kommentar

Last ned Dolphin Browser HD så blir nettsurfingen på samsung galaxy Pad 100% bedre:)

fikk akkurat samma resultat med den nettleseren jeg.. altså mangen sider som ikke vises skjikkelig når man er på mobilnettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Virker som det er relativt få. I Norge er jo prisen relativt avskrekkende; jeg ser egentlig ikke noen grunn til at den skal være dyrere enn f.eks. tilsvarende (16gb / 3G) iPad. Mulig at prisen vil falle noe nå som iPad er offisielt lansert?

Noe annet er i alle fall relativt uforståelig, siden prisen i f.eks. UK er tilsvarende (Tab'en koster £499, mens 16gb 3G iPad koster vel £529 eller noe sånt).

Jeg har hatt min i litt over 3 uker, og har den stort sett med over alt. Veldig happy; den er som en stor smarttelefon, men fungerer likevel fin-fint både som nettbrett i sofakroken, og som underholdning (film/bok) andre steder. Bruker den også en del i jobbsammenheng, blant annet som notatblokk. Eneste ankepunktet så langt er at den fungerer fint som plattform for aviser / e-bøker, men for magasiner så blir skjermen for liten.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan anbefale en god skjermbeskytter? Ser at skjermen ganske fort får fingermerker.

Om du finner et produkt som beskytter skjermen for fingermerker så tror jeg du blir svært berømt, og ikke minst rik :whistle:

Men om du er mest bekymret for riper kan jo dette være noe?

EDIT: Ripefritt.no jeg forsåvidt anbefale på det varmeste. Det var fra de jeg kjøpte beskyttelse sist faktisk når jeg fikk tenkt meg om.

Du finner til galaxy tab her

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

:)

Det har du sikkert rett i. Det som er problemet mitt er at på Galaxy merker jeg nesten ikke fingermerker, mens de, for meg, er ganske framtredende på tabben.

Det kan jo hende at de merkes bedre siden tabben er større.

Har aldri brukt noe beskyttelse på mine telefoner hittil. Hvis fingermerker er like ille uansett er det så klart ikke noe poeng med beskyttelse. Når det gjelder riper har jeg hatt Galaxy siden juli uten å ha fått riper. Regner med at Tab er like motstandsdyktig :)

Takk for linken forresten, det var noen fine case der. Kanskje jeg kjøper en slik en istedenfor.

Lenke til kommentar

Teit spørsmål, men hvordan i heiteste helga får jeg koblet til Taben min til pcen? Funker ikke i Kies, får ikke redigert innholdet på den i filbehandler i windows. WTF?

Edit: Fikk det til.

Til de som lurer:

I confirm this method works, just go settings-> Sd card and phone storage-> under Internal SD Card, unmout Sd card and then re mount it. plug in my phone and it start installing the driver and kies open automaticly. azn.gif

Endret av monzilla
Lenke til kommentar

fikk akkurat samma resultat med den nettleseren jeg.. altså mangen sider som ikke vises skjikkelig når man er på mobilnettet.

Dette fungerer på Galaxy S så antar det funker på taben også: Skriv about:useragent i nettleseren og trykk "GO". Velg så desktop. Da skal ting være på stell mener jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...