Turboleif Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hei! Skal oppgradere mitt Radeon HD4870, da det støyer noe helt sinnsvakt. Har sett en del på https://prisguiden.no/produkt/133291 og mange sier at det er veldig stille, men så har jo de nye kortene fra ATI (AMD?) også kommet. Kortet trenger ikke å være noe særlig high-end. Burde jeg gå for 460GTX eller de nye HD6850/6870? Eller er det noen bedre anbefalinger for meg der ute? Kommer til å spille en del Stalker, The Witcher og Dragon Age, og vil jo ha god grafikk i disse og lignende spill. Men regner med de fleste nyere skjermkort klarer det veldig greit, da mitt HD4870 gjør det ganske bra der. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ingen? :o Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jeg valgte radeon 6850 over gtx 460... i de reviewsene og testene jeg har funnet på nettet virker det som et bedre kort. + eyefinity virker lekent Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Vet du hvordan det er i forhold til støy mot GTX 460? Har du link til reviews hvor de sammenligner disse kortene? :-) Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vet du hvordan det er i forhold til støy mot GTX 460? Har du link til reviews hvor de sammenligner disse kortene? :-) jeg vet ikke hvordan det støyer i forhold til gtx 460 nei, men jeg har sett noen steder at folk klager of XFX kortene til AMD fordi de støyer mye, men det er bare xfx. det ligger masse tester og benchmarks der ute, bare å google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå