Merko Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Hei. Jeg hadde iPhone 3G før, hvor alt fungerte greit. Etter at iPhone 4 kom, så gikk jeg til innkjøp av den, slik at min far kunne overta min gamle iPhone 3G. Jeg hadde hatt iPhone 3G abb'en fra Netcom over 12mnder, så det var ingen problemer med å låse den opp for andre leverandører. Det som er greia nå, er at etter noen få dager med det nye simkortet (fra tele2), så vil ikke WiFien fungere lengre. Alt det andre fungerer som mobildata etc. Når man søker etter nettverk, finner den ingen. Om man "refresher" listen 10-15 ganger, så hender det at den finner nettverket her, men så fort man trykker "koble til", så kommer det bare opp at den ikke kunne koble til nettverket. Det er flere andre nett her i området, som den bør kunne ha funnet, men det er ekstremt skjeldent at de dukker opp i listen. Er det noen som har tips til hva som kan være galt? Er WiFien til tlfen kaputt? Setter pris på svar Edit: Telefonen er oppdatert til iOS 4.1 Endret 2. november 2010 av Merko. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Ingen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå