Cuneax Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hvilke filmer venter oss på Blu-ray i november? Les mer Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Ingen 3D (ingenting som teller i alle fall) og ingen Inception? Skuffa! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Flott liste! ^^ Håper dette blir en tradisjon! :-) Perfekt for slike som meg ^^ Inception skal inn i samlinga, og det er det flere på denne lista som skal også :-) Akkurat nå synes jeg det er kjiipt at jeg allerede har kjøpt Avatar på BD :-P Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Inception kommer, i god Christopher Nolan-tradisjon, 6. desember. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 The Pasific <3 En jeg har nå hatt BAnd of brothers liggende her i Blu-Ray utgave i nesten ett år så jeg regner emd detter er e Skandinavisk utgave med norske tekster osv? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 The Pasific <3 En jeg har nå hatt BAnd of brothers liggende her i Blu-Ray utgave i nesten ett år så jeg regner emd detter er e Skandinavisk utgave med norske tekster osv? Alle utgivelser vi fører opp er fra norske distribuenter, og da følger det i de aller fleste tilfeller med norske undertekster Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Kunne banne på at jeg hadde sett norsk BoB (aka "Krigens brorskap") på bluray i norsk utgave for lenge siden, men kanskje det var DVD... Uansett, engelsk originalutgave i Limited Collectable Tin-boks vs. norsk utgave i jallaboks til dobbel pris er en no-brainer for meg. I hvert fall så lenge det er vanlige engelske subs for vanlige, hørende personer på førstnevnte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Flere av utgivelsene denne måneden har blitt gitt ut på Blu-ray i Norge før, men de blir nå gitt ut på nytt. Det gjelder spesielt Universal sine filmer, som Forgetting Sarah Marshall, Knocked Up, The 40 Year Old Virgin med flere Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 The Pasific <3 En jeg har nå hatt BAnd of brothers liggende her i Blu-Ray utgave i nesten ett år så jeg regner emd detter er e Skandinavisk utgave med norske tekster osv? The Pacific & Band of Brothers er to forskjellige serier laget av samme selskap. Band Of Brothers: "E" Easy Company 101st Airborne fra trening i USA til seier mot Tyskland. The Pacific: Handler om 3 marinesoldater gjennom kamper i Stillehavet mot Japan. To av mine favoritt serier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg