Roadrunner94 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) hei. jeg har et kjedelig problem med ny bygd pc, bygde den for ca 2 måndere sia, og har funket til nu, jeg hadde et problem tidligere at pcen låste seg, etter sånn 5-10 min, jeg fikk fikset det, det var antivirus programet, og jeg avinstalert det, men nu så låser pcen seg når man kommer inn på skrivebordet, får ikke gjort noe. noen som vet problemet? eller har et svar? specs ser dere under, ps: pcen er klokket ned til det normalet. MVH Reidar. Endret 2. november 2010 av BMWfan15 Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 bump. ingen som har et svar? Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ville prøvd en reinstallasjon av OS først og fremst.. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Eller prøv å starte i sikkerhetsmodos for å se om problemet vedvarer. Ser sikkert driverfeil en eller annen plass =) Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 trur pcen hadde seg bare en liten hjernedrøpp funke nu, har ikke enda testet den ordentlig. det kan være en driverfeil også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå