Stoned Skrevet 28. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Hei. Noen som vet om det er mulig å avinstalere IE 6,0 helt å holdent 100% ? Mener å ha lest en plass at det er mulig,det er også en mulighet for at jeg tar helt feil her Alle svar tas imot med STOR takknemlighet Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 28. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Hei.Noen som vet om det er mulig å avinstalere IE 6,0 helt å holdent 100% ? Mener å ha lest en plass at det er mulig,det er også en mulighet for at jeg tar helt feil her Alle svar tas imot med STOR takknemlighet Det er sikkert mulig, du kan jo slette iexplorer.exe da vil den jo fosvinne.. :wink: Men MikkeMus sletter den ikke ved avinstaliering pga bruker den til windows.update Njaal Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Ja søren o,win update hadde eg heilt glømt ut :oops: :smile: Då e ie påkrevd då,ja ja ein får det itte altid som ein vil. Takk anyways. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 ie er så inkorporert i windows at man får det ikke vekk.... og det var vel MS sin intensjon åsså... og det skal bli værre, for man planlegger hvordan man kan bli enda mer avhengig av ie... ... tror ikke de liker opera særligt... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 28. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2003 Ta en titt på IEradicator her: http://www.litepc.com/ieradicator.html IEradicator is a tiny, script that uses the Windows setup engine to surgically remove Internet Explorer versions 3 through 6.0 from Windows 95, Windows 98, Windows 98 Second Edition, Windows Millennium and Windows 2000(sr1). Så har du ett av ovennevnte OS er det håp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå