Gå til innhold

Er SOCOM bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt SOCOM: US Navy Seals i over ei uke Online, og har ikke funnet EN 1 cheater!! - og uansett hvor jeg hører at folk cheater er av Dustete Xbox fanboysa som er misunnelige på at et så bra spill er kun for ps2 en- sikker på at ikke xbox fansen har sett Socom online en gang, så ikke hør på dem -

Kom dere Online med ps2 og spill Socom!! jeg kjøpte et Engelsk impotert adapter av http:www.gamezone.no (installasjonen hadde Norske menyer!! og tok under 10 min) Finnes ikke noen Norske servere å spille på enda, men de Engelske funker bra. over 100 brukere på dem til en hver tid, (må snakke engelsk i headsettet da, men det går jo det og..)

Lenke til kommentar
På hvilken måte fungerer Xbox Live annerledes da?

De som har Xbox live kan kun kobles opp i mot Microsofts servere, imot et årlig abbonement. (husker ikke hvor mye) - ps2 online er i hovedsak lik pc hvor det er spillutviklerne som står for tilbud av servere og er i hovedsak gratis (foruten everquest hvor opptdateringer kommer kontinuerlig og koster å holde i drift)

Lenke til kommentar

Prøvde SOCOM før det kom ut jeg. :)

Vant en gamereactor konkuranse eller noe sånt...... =)

Men til topicet: SOCOM er ganske kult, dog noe vanskelig styring, men det kan man jo alltids bli vant med.

Tror faktisk det er åpnet norsk servere :shrug: men er ikke sikker. Det er i hvertfall ikke lenge til. De drev å diskuterte det der... :wink:

Lenke til kommentar
ja, et firma har faktisk laget et CHEAT program til det, sånn derre merkelig ting, du kan aktivere udødelighet, full ammo, auto-aim+++, og det er ingenting sony kan gjøre med det, heldigvis fungerer xbox live på en annen måte, ingen cheatere der

Hvorfor kan ikke Sony gjøre noe med det?Kan jo bare søksøke firmaet? :shrug: Firmaer søksøker jo hverandre på de utroligste ting :-?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt SOCOM i over en uke nå, og ikke funnet en eneste cheater jeg heller... Vil tro at Sony - folkene blokkerer de som jukser ganske kjapt...

Ellers vil jeg si at Socom ruler gata noe så sinnsykt. Det er utrolig vanskelig, ikke fordi kontrollene er vanskelige, men fordi du møter ekte motstand fra ekte gamere, ikke dårlige AI'er. Belønningen når du en sjelden gang får en del kills og kanskje tilogmed blir MVP (Most Valuable Player) i en omgang, blir jo desto større.

Aldri fått så adrenalinkick av et spill som Socom! Løp & kjøp!

Lenke til kommentar

hvordan kan sony blokkere ut de som jukser? det er jo ikke sony sine servere man spiller på?

og hvordan vet du om noen jukser eller ikke, de sier det vel ikke til deg. De er vel ganske så proffesjonelle når det kommer til juksing, så de vet hva de driver på med, og hvordan de skal holde seg skjult.

Lenke til kommentar

SOCOM er greit nok det, men jeg har ikke spilt det så mye de siste månedene.. (ja, utenlandsk versjon og ja, en D-Link USB Network Adapter 10/100mbit til 3-400 spenn funker vel så bra som en original SONY dings). Jeg har liksom aldri klart å falle helt for shootere på PS2 (selv om The Thing var ganske digg), jeg lider vel av musesyken. Men, hvis du digger PS2 shootere, så vil jeg påstå at SOCOM er et av de bedre..

Uansett så er jeg imponert over hvor enkelt hele nettverkstilkoblingen og alt det fungerer.. går som smurt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...