RekylTommy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) HAF 922 BlackWhite TO DO: Hvite LEDS[X] Bedre airflow[X] Lakkeres svart innvendig[X] Vannkjøling med hvite tubes[X] Vindu i sidedøren[X] Mulig: Asus Crosshair IV Formula[X] Phenom II 1090t[X] _________________________________________________________________________________________ Det som er planene for dette er bedre kjøling, altså vannkjøling, mulig mer stillegående pc, og litt casemodding: Slik pcn står idag Kommer til og gå noe sakte, ettersom jeg bare er femten år og uten jobb. Får se til jul Og til slutt vil jeg gjerne si at om noen der ute skulle være interresert i og donere/sponse noe som ville hjelpe på/til prosjektet ville det bli satt STOR pris på! Kommentartråd Endret 27. mars 2011 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) UPDATE 1 Bilder av det som er gjort til nå Har fått lakkert svart inni, er vel ikke mye og si. Ble fornøyd Har også brukt klipetang og baufil til og fjærne 3 HDD rammer, bestilte 8stk hvite leds fra frozencpu.com og loddet på viftene. Eller hva? Kan vel snike inn at 3x120mm radiator + 1x120mm, pluss en Swiftech MCP655, Reservoar av ukjent merke, og en masse fittings/nipler, er skaffet. Fikk de av en vennlig sjel her på forumet, "sedsberg". Takker Endret 5. november 2010 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) UPDATE 2 Noe av vannkjølinga Har fått noe av vannkjølinga! Her er noen bilder: 1x120mm radiator, 3x120mm radiator, Swiftech mdcp655, 1x80radiator, 2x Danger Den fillport og et Reservoar av ukjent merke Masse fittings/nipler og en vannblokk og HK-blokk (passer ikke AM3 hvertfall) Det som gjenstår og bestille til vannkjøling er: 4x Vifter 18x Hvite Slanger (Bestiller 2m med 1/2", 3/8" og 7/16" ID slanger) 1x Cpu blokk 1x Vann/Veske Vil nok en gang takke sedsberg! Endret 2. november 2010 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) UPDATE 2,5 Ok, av økonomiske grunner blir jeg og bytte til h70 og kjøpe 2ghz ram, crosshair iv og 1090t. Samt wow og cod.. Så kan jo slenge bilde om/når dette kommer i hus. Endret 9. november 2010 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) UPDATE 2,6 Da var følgende bestilt fra Dustin Home: Samsung 1TB HDD 4GB Dominator 1600mhz RAM Arctic Silver 5 AMD PHII 1090t Corsair H70 Asus Crosshair IV + Asus GX800 Call of Duty: Black Ops Kom på rett over 6400kr. Gleder meg! Endret 2. januar 2011 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Nytt år, ny update! Vil først si til (Alle) dere som har lest/fulgt med på denne loggen at jeg beklager for ikke å ha oppdatert før nå, begynner jo tross alt og bli en stund siden jeg fikk nydelene. Har fått innstalert alt, og klokket cpu en del, til min overaskelse økte skjermkort ytelsen også en hel del etter klokkingen, selv om det ikke er mulig og øke bare 5hz i catalyst control center. Alt det andre gikk knirke fint, 2TB lagringsplass, en heidundrende pc Litt bilder: Standard Clocks (3.3ghz) Clocket til 3,8ghz, ingen andre ting rørt. Idle temperaturer Prime95/Load Temperaturer Byttet også ut kjølepastaen som fulgte med H70 med Arctic Silver 5. Sniker inn på slutten at: imorgen kommer det enda en liten update. Hvis jeg husker på det ... Endret 2. januar 2011 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 UPDATE 3,1 Z-5500 Er vel ikke noe update egentlig, har ingenting og gjøre med kabinettet. Men når det 2timersslaget på komplett med z5500 til 1400kr var jeg inne og bestilte et sett:P Vil bare si at det kommer ett par bilder av hula, når jeg har fått rydda rommet. Men det blir ikke før om 2-3 uker. Skal til Gran Canaria den 6 og gidder ikke rydde til da. ThAtS aLl FoLkS!! Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 UPDATE 4 Så siden sist: Gjort:støydemping Skjært ut hull til vindu. (pappa hjalp meg her) Og bestilt: Led slange List til vinduet Stressball? Videre planer er: 3xVifter og Viftestyring Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 27. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) UPDATE 5 Har fått led slangene, og satt inn vinduet, det ble rått! Har også monter den ene vifta som satt i kabinettet orgiginalt, for bedre kjøling. Bilder: innsiden og utsiden Dette er mest sannsynlig siste update om dette kabinettet. Alle spørsmål angående worklogen prøves besvart i Kommentartråden. Endret 27. mars 2011 av zenzito Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Ville bare si at om noen er interresert i riggen, ja hele greia, er det bare og ta kontakt med bud. Spesifikasjoner; Asus Crosshair Formula AMD 1090t Corsair H70 Dominator ram, 4gb 1600mhz 1TB hardisk, samsung f3 Cooler Master SilentPro 700w og selvfølgelig kabinettet, ikke kom med noen dårlige bud, ting som for eksempel kabinett, cpu kjøling, pleksi glass, belysning, vifter og støydemping, er ikke ting som generelt blir billigere brukt. EDIT: Drar forresten Crysis 2 på extreme settings,1920x1080 (FullHD) Endret 28. mars 2011 av zenzito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå