MikkelRev Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Kontakt oss: Gjør du en feil, får du beskjed "vær så snill å fikse dette problemet" på en ny side, og du må klikke tilbake i nettleseren. Det skal aldri være nødvendig å måtte bruke fram og tilbake-knappene i nettleseren. I tillegg forsvinner alt jeg har skrevet fra før i de andre feltene. Konsistens er bl.a. å bruke samme begreper på hele nettstedet og unngå synonymer og tvetydigheter. "E-mail", "Email", "eMail" eller "email" ? Bestem deg! Har du brukt noe CMS eller scripts? Gi kreditt! Lenke til kommentar
Puster Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 skal fikse en copyright side, hvor det skal sies at 3d flashen er cuer eller hva det het, jeg skal også gi kreditt til lightbox scripten jeg bruker. har en som skal komme å rette rettskrivingen min, jeg skal også fikse den tingen du snakker om ved kommentarscriptet, men hva er det jeg må gjøre for å få det til å fungere? Jeg skal også fikse valderingsfeilene ! Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Finnes flere måter å få den til å "huske" hva du har skrevet. Ja du får bumpe tråden når du har fått resten i orden Lenke til kommentar
Puster Skrevet 27. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hei, Har fiksa alle valderings feila nå Copyroght er fiksa til "sjøhaugbygg © 2010 Nå er dt bare skriveleifa og email feltet igjenne. Vi sksl også flytte ut flashanimasjonen til noe html 5:) Nå er det kommet noe annet i stede for flashen, bruker html5/javascript nå. Endret 27. november 2010 av Puster Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Vel, hvis jeg skal være brutalt ærlig synes jeg ikke siden er noe særlig. Ganske rotete, ikke noe særlig pent design, osv. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Kjedelig og tam side er min mening, jobb litt med designet, og ta deg et kjapt norsk kurs "Skjekk" ? Sjekk "Kunde-erfaringer" ? Kundeerfaring "Kretikk" ? Kritikk Og hvem skriver noe slikt på en side: "Vi mener at vi har fått: Bedre design Flere brukermuligheter" Hva dere mener om sidene bryr vell ikke leserne seg om, gjør de? Det er jo leserne som skal dømme siden, ikke dere! Så slett det med hva dere mener å bytt ut med; At dere har fått nye sider, nytt design eller noe i den duren. Eventuelt ikke ha noe der. Egentlig på en slik firma side som er såpass lite, burde du ha fått mest mulig på en side og en side for bilder. Blir altfor kranglete å bla gjennom mange sider for å finne fram ting. Ha alt av kontakt info, hva firmaet gjør osv på hovedsiden bare. Siden vil i mine øyne få et mye bedre preg over seg da når det er snakk om en så liten aktør. Endret 4. januar 2011 av vivastar 2 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Er dette ett faktisk firma? Ser mere ut som om ny nettside er myyye viktigere enn hva de driver med. Var kjedelig design var ikke noe som fanget meg på siden slik at jeg ble interessert. Nede på forsiden der man må trykke les mere for og få 1 ekstra linje er bare irriterende. Legg til nederst på siden kontakt info som følger alle sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå