Puster Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Hallo:) Jeg skal begynne å jobbe med siden, men har fått designet klart. Målet var en enkel nettside med ikke så mye avanserte ting. Ignorer dummy text osv. Da det var for å teste koder. Link til siden: http://www.physicgaming.com/demo/ // Joakim Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Synes denne ser bedre ut, jeg... http://sjohaugbygg.no/ Lenke til kommentar
Puster Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Synes du designet der er bra?:O Er elendig. Første nettsida jeg laga. Så har lært mye php,css,mysql og html etter den. Så nå lager jeg en mere proff side, som er dynamisk osv:) Lenke til kommentar
Puster Skrevet 16. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Hei! Er nå ferdig med hele siden:) Klar for kretikk, jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 kommer ikke inn på siden:S ny link? Lenke til kommentar
Puster Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 www.sjohaugbygg.no der er linken, Beklage Lenke til kommentar
siggii Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Bør rette opp i "skrive"-feil: Kunde-Erfaring - ingen stor bokstav etter bindestrek. Ikke no big deal, men når man lager seriøse sider bør slikt være korrekt. Ellers var det greit, men jeg merket at jeg irriterte meg ørlittegrann over den "timer"-baren som talte ned til det skiftet bilde øverst der. Du skjønner hva jeg mener? Vet ikke helt om jeg syntes den trengte å være der. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Flash-animasjonen var vel en smule unødvendig? Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Ikke for og være skikkelig stygg, men jeg hadde desverre virkelig ikke sansen for designet. Synes du bruker kjedelige farger, gradient er kanskje litt "ut" og det blir for grått. Fonten er ikke spessielt fint, og feks på "kontakt oss" siden er tekstboksene litt "hulter-i-bulter" Lenke til kommentar
Puster Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Takker for kretikk, Designet og fargene har jeg fått god tilbakemelding hos andre. Men jeg tar godt i mot kritikken til videre arbeid. Flash animasjonen blir. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Dere bør gå gjennom hele siden og luke ut skrivefeil og rare setninger. Det gir et veldig uproft inntrykk slik det er nå. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Du har flere valideringsfeil! Bilder: når jeg klikker på et bilde, er det lite brukervennlig å ikke ha noen lukk-knapp. Kontakt oss: Gjør du en feil, får du beskjed "vær så snill å fikse dette problemet" på en ny side, og du må klikke tilbake i nettleseren. Det skal aldri være nødvendig å måtte bruke fram og tilbake-knappene i nettleseren. I tillegg forsvinner alt jeg har skrevet fra før i de andre feltene. Konsistens er bl.a. å bruke samme begreper på hele nettstedet og unngå synonymer og tvetydigheter. "E-mail", "Email", "eMail" eller "email" ? Bestem deg! Du har flere skrivefeil. "Send email!" er kanskje ikke beste navnet på knappen. "Kunde-Erfaringer" eller "Kunde-erfaringer" ? Bestem deg! En tom referanseliste er ikke noe å skryte over. Hva gjør siden din så spesiell at du må eksplisitt angi at den er "Copyright"? Og i tillegg "All rights reserved" ?? Utdyp. "Om oss!" - hvorfor utropstegn? Har du brukt noe CMS eller scripts? Gi kreditt! Endret 18. november 2010 av MikkelRev Lenke til kommentar
Puster Skrevet 18. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Har du brukt noe CMS eller scripts? Gi kreditt! Nei, har faktisk utviklet det selv. Så skal jeg gi kreditt, gir jeg til meg selv. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 19. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Du har flere valideringsfeil! Bilder: når jeg klikker på et bilde, er det lite brukervennlig å ikke ha noen lukk-knapp. Kontakt oss: Gjør du en feil, får du beskjed "vær så snill å fikse dette problemet" på en ny side, og du må klikke tilbake i nettleseren. Det skal aldri være nødvendig å måtte bruke fram og tilbake-knappene i nettleseren. I tillegg forsvinner alt jeg har skrevet fra før i de andre feltene. Konsistens er bl.a. å bruke samme begreper på hele nettstedet og unngå synonymer og tvetydigheter. "E-mail", "Email", "eMail" eller "email" ? Bestem deg! Du har flere skrivefeil. "Send email!" er kanskje ikke beste navnet på knappen. "Kunde-Erfaringer" eller "Kunde-erfaringer" ? Bestem deg! En tom referanseliste er ikke noe å skryte over. Hva gjør siden din så spesiell at du må eksplisitt angi at den er "Copyright"? Og i tillegg "All rights reserved" ?? Utdyp. "Om oss!" - hvorfor utropstegn? Har du brukt noe CMS eller scripts? Gi kreditt! Hei igjen. Da har jeg laget en ny side for errors, osv. evt skriveleif fikset. Lenke til kommentar
siggii Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Nei, har faktisk utviklet det selv. Så skal jeg gi kreditt, gir jeg til meg selv. Virkelig? Syntes så tydelig jeg ser en CUBER-logo på flashanimasjonen når den loader jeg... Lenke til kommentar
Puster Skrevet 20. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Nei, har faktisk utviklet det selv. Så skal jeg gi kreditt, gir jeg til meg selv. Virkelig? Syntes så tydelig jeg ser en CUBER-logo på flashanimasjonen når den loader jeg... Oii, beklager:) troddehan kun mente cms, det har jeg utvikla selv. Flashanimasjonen skal kanskje bort... Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Du har flere valideringsfeil! Bilder: når jeg klikker på et bilde, er det lite brukervennlig å ikke ha noen lukk-knapp. Kontakt oss: Gjør du en feil, får du beskjed "vær så snill å fikse dette problemet" på en ny side, og du må klikke tilbake i nettleseren. Det skal aldri være nødvendig å måtte bruke fram og tilbake-knappene i nettleseren. I tillegg forsvinner alt jeg har skrevet fra før i de andre feltene. Konsistens er bl.a. å bruke samme begreper på hele nettstedet og unngå synonymer og tvetydigheter. "E-mail", "Email", "eMail" eller "email" ? Bestem deg! Du har flere skrivefeil. En tom referanseliste er ikke noe å skryte over. Hva gjør siden din så spesiell at du må eksplisitt angi at den er "Copyright"? Og i tillegg "All rights reserved" ?? Utdyp. Har du brukt noe CMS eller scripts? Gi kreditt! Kan ikke se at du har fikset noe av dette. Apropo Facebook-ikonet, så er det tull å ha linker oppe med "kommer snart". Facebook-ikonet ditt sier "følg oss på facebook", men det ikonet gjør er å sende en link til nettstedet ditt på wall'en din. Det er to forskjellige ting det. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 har du overhodet skjekket? Mye er fikset! Bruker eget lage cms, forstår du ikke det? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 har du overhodet skjekket? Mye er fikset! Bruker eget lage cms, forstår du ikke det? Jeg har sjekket ja, og fjernet 3 av punktene samtidig som jeg la til 1 som jeg ikke kommenterte første gang. Men skal for all del ikke tvinge deg til å forbedre siden om du er fornøyd. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Du har flere valideringsfeil! Du har flere skrivefeil. En tom referanseliste er ikke noe å skryte over. Hva gjør siden din så spesiell at du må eksplisitt angi at den er "Copyright"? Og i tillegg "All rights reserved" ?? Utdyp. Jeg har fikset: Bilder: når jeg klikker på et bilde, er det lite brukervennlig å ikke ha noen lukk-knapp. Kontakt oss: Gjør du en feil, får du beskjed "vær så snill å fikse dette problemet" på en ny side, og du må klikke tilbake i nettleseren. Det skal aldri være nødvendig å måtte bruke fram og tilbake-knappene i nettleseren. I tillegg forsvinner alt jeg har skrevet fra før i de andre feltene. Konsistens er bl.a. å bruke samme begreper på hele nettstedet og unngå synonymer og tvetydigheter. "E-mail", "Email", "eMail" eller "email" ? Bestem deg! Har du brukt noe CMS eller scripts? Gi kreditt! Det har jeg svart på, å trykk på bildene, å du ser en avslutt knapp. Det er tilbake knapp osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå