Gå til innhold

Wacken 2011

sixx

Anbefalte innlegg

Wacken 2011 er utsolgt.

Noen som veit når dem starter med ticket exchange greiene?

Noen jeg kjenner som ikke har fått kjøpt billett enda, så hadde hvert veldig greit å vite når det starter eller om man skriver seg opp på en liste eller no?

Hva er ticket exchange? Noen av billettene som er bestilt blir kanskje ikke betalt for. Så noen få muligheter må det jo uunngåelig bli. Jeg må få betalt mine billetter idag :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wacken 2011 er utsolgt.

Noen som veit når dem starter med ticket exchange greiene?

Noen jeg kjenner som ikke har fått kjøpt billett enda, så hadde hvert veldig greit å vite når det starter eller om man skriver seg opp på en liste eller no?

Hva er ticket exchange? Noen av billettene som er bestilt blir kanskje ikke betalt for. Så noen få muligheter må det jo uunngåelig bli. Jeg må få betalt mine billetter idag :S

Er mer at folk som ikke kan dra selger billetten sin, og wacken oppfordrer folk da å gjøre det gjennom wacken nettsiden, billetten blir da sendt tilbake til wacken så dem kan vite at den er orginal, og at folk ikke skal selge billetter for mer enn de kjøpte de for.

Så seinere får du beskjed om at du må betale så blir billetten sendt til deg.

Men lurer bare om det gjøre igjennom forum eller om det er noe dem setter opp seinere på nettsiden.

EDIT: Ser ut som det gjøres i forum på nettsiden til Wacken, ser ut som det er en del som selger billetter der, men alle skriver jo tysk der så forstår ikke så mye akkurat.

Endret av SlevenMek
Lenke til kommentar

Det hender at folk legger ut på finn.no etterhvert som de finner ut at de ikke kan dra. Lå hvertfall en del der i fjor... Men som sagt, dette er ikke alltid like lurt, da Wacken/Metaltix får inn tips ol. om ulovlige bilettsalg. Send de en mail å hør du;) tror det er det smarteste å gjøre om du vil ha bilett.

Lenke til kommentar

Rob Dukes er en drittsekk da, dessuten spiller Exodus såpass ofte at du får sjangsen til å se dem igjen. De aller fleste bandene på wacken spiller med jevne mellomrom. Har du vært 2-3 år på rad så ser du de samme bandene om igjen. Exodus spilte 2008 og skulle ikke forundre meg om de spiller 2012.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Bestemte meg for å dra i dag. Takker for linken til festivalbuss.com :)

Virker som en ganske solid løsning. Ca. 2700kr for tur/retur + billett virker absolutt ikke så ille. Noen som har noen erfaringer med denne bussen? vurderer å bestille i morgen.

Planen min var å ta bussturen alene, for å så tilbringe hele festivalen sammen noen kompiser fra Bergen og omegn.

Er forresten bare 18 gammel, så er absolutt klar over at jeg kommer til å bli en outsider på bussen. :p

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

Jeg og to kamerater vurderer også å ta bussen, og vi er bare 18 vi og. ;) Men nå sier han ene at mora hans kanskje vil kjøre oss ned (omg, hadde aldri jeg gjort), vente i Danmark et par dager og så hente oss igjen. Om ho vil det er det jo bare konge. :)

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg i siste liten for å dra... Men nå har jeg jo ofc ikke billett...

Noen som har én billett, eller kjenner noen som har? : )

(Var det forresten lov til å drive kjøp/salg på forumet?)

Det finnes igjen flere billetter på festivalbussen for usle 1200kr, men da er du nødt til å kjøpe bussbillett også. Godt å ha som reserveløsning hvis du ikke finner noe.

Billettene koster for øyeblikket rundt 2000kr på Finn.no. Har kontaktet noen av selgerene, så er ganske sikker på at det stemmer. Han ene karen som la ut en billett til 1300kr sendte mail tilbake og sa at han allerede hadde fått inn et bud på 2150kr.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg i siste liten for å dra... Men nå har jeg jo ofc ikke billett...

Noen som har én billett, eller kjenner noen som har? : )

(Var det forresten lov til å drive kjøp/salg på forumet?)

Det finnes igjen flere billetter på festivalbussen for usle 1200kr, men da er du nødt til å kjøpe bussbillett også. Godt å ha som reserveløsning hvis du ikke finner noe.

Billettene koster for øyeblikket rundt 2000kr på Finn.no. Har kontaktet noen av selgerene, så er ganske sikker på at det stemmer. Han ene karen som la ut en billett til 1300kr sendte mail tilbake og sa at han allerede hadde fått inn et bud på 2150kr.

Så en som solgte for 2100.. Han mente visst det var "rimelig"...

Originalt koster den jo et par kroner rundt 1000kr.

Da blir det vel ulovlig..?><

Men du leter altså etter billett du også? : )

EDIT: Vent... Betyr det at jeg får billetten når jeg drar fra Oslo? Altså MÅ jeg egentlig ta den bussen...?

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Hvis du virkelig hadde bestemt deg for å dra, så hadde du ikke kommet et halvt år etter de ble utsolgt. Du fikk bare plutselig lyst til å reise, men det er ikke noen impulstur, hvertfall ikke hvis du ikke velger festivalbussen og/eller betaler dyrt.

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig hadde bestemt deg for å dra, så hadde du ikke kommet et halvt år etter de ble utsolgt. Du fikk bare plutselig lyst til å reise, men det er ikke noen impulstur, hvertfall ikke hvis du ikke velger festivalbussen og/eller betaler dyrt.

Feil.

Grunnen til at jeg ikke har skaffet billett før nå, er at jeg ikke har kunnet dra før nå.

Jeg var i militæret for ca 9 uker siden hvor jeg røk et korsbånd, et leddbånd og en lårmuskel. I tillegg knuste jeg knekapselen og den øverste delen av leggbenet mitt. Altså, har jeg vært sykemeldt og ikke kunnet gjort særlig med turer etter det. Jeg har trent hver dag i tre timer siden det skjedde, og jeg har ventet på operasjon.

For en uke siden var jeg hos ortoped og fastlege, og da ble jeg fortalt at jeg mest sannsynlig ikke trengte en operasjon. Dette sier også fysioterapeuten min. For et par dager siden ble jeg friskmeldt av fysioterapauten til å gjøre det jeg ville.

Dette vil være mitt 4 år på Wacken. Jeg har alltid villet dratt i år men grunnen til at jeg ikke har kunnet dratt før nå, er at jeg ikke er synsk og ikke har ultrasuper-øyne med røntgen syn slik at jeg vet når kneet mitt er bra igjen.

Så ikke fortell meg at dette er en impulstur.

Heller skal jeg ikke ta buss.

Jeg skal kjøre bil med flere bekjente.

Takk for nå, og ha en aldeles fortreffelig aften videre.

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...