sixx Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, da begynner det å "nærme" seg Wacken 2011. De har allerede kommet opp med en veldig god setlist! Ozzy på toppen allerede! Deretter har vi Blind Guardian, airbourne, avantasia, apocalyptica, suicidal tendences og Mayhem:D Dette må jo bare bli bra! noen andre som skal nedover? Jeg fikk biletten min i dag:D Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Noen som vet om det går noe buss fra Oslo nå som Scream har sluttet å arrangere? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 har sjukt lyst til å dra i sommer, venter på flere headliners og trenger å få flere kompiser inne på tanken men Wacken er målet! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Noen som vet om det går noe buss fra Oslo nå som Scream har sluttet å arrangere? http://www.festivalbussen.com/order.aspx Disse kjører fra oslo til Wacken Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) SLutta Scream?! :O HVorfor? :\ EDIT: De kjører fortsatt bussen, forresten, men billetten må du ta deg av selv! Har ikke så mye å se fram til enda annet en Trivium og Mayhem. Må ærlig innrømme at 2008 har vært det beste året hittil! 2009 var slettes ikke verst det heller^^ Endret 9. desember 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 SLutta Scream?! :O HVorfor? :\ EDIT: De kjører fortsatt bussen, forresten, men billetten må du ta deg av selv! Har ikke så mye å se fram til enda annet en Trivium og Mayhem. Må ærlig innrømme at 2008 har vært det beste året hittil! 2009 var slettes ikke verst det heller^^ Kilde på at scream arrangerer buss? Jeg har selv hørt direkte fra bussturen i år at scream har slutta å arrangere, og at bussturen arrangeres selvstendig av sjoføren(e). Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kilde er bussjåføren selv Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kilde er bussjåføren selv Pent! Er det garantert at man ikke får med billett da? Er i så fall første året uten. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skjønnte ikke heeelt hva du mente, men billett til selve Wacken må man som sagt skaffe selv. Nå er jeg jo ikke sikker på hva slags ordning det er med bussen, og hvordan man melder seg på.. Men det skulle hvertfall gå buss. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Jeg var på bussen i fjor, og der meldte Scream om at de ville slutte med arrangementet. Bussjåføren sa derimot at han, etter å ha kjørt turen 10 år på rad, har lyst til å fortsette. Opplegget blir da at man kjøper billett til Wacken selv, og tar bussen med ham. Forresten, hei Ch Mens vi er inne på Wacken '11: Hvilken låt er det som er på intro-siden nå? Den er epixx, men kjenner den ikke igjen! EDIT: Sangen er "In Vein" av Bloodwork. Albumet er dessverre ikke ute ennå Endret 17. desember 2010 av AudunXetrov Lenke til kommentar
caniplaywithmadness? Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 hvordan var det med "småtroll" der? (for dere som har hvert der). så du mange under 16 uten foreldre i nærheten? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Detta er ikke TG. Vil tippe gjennomsnittet ligger på 20-35-40 (haeha). De som er småtroll er stort sett med foreldra sine, men da er det snakk om 12-13 åringer. Det var en del shitkids på konserter som "Bring Me The Horizon" og "Callejon". Typisk fjortissmusikk, og fjortiss idoler (Sier ikke at musikken er dårlig). Men det er ikke for mange, og ikke mange nok til at det kommer til å irritere deg På screambussen var vel folk stortsett over 18. Lenke til kommentar
AudunXetrov Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gjennomsnittlig alder ligger nok mellom 20 og 30, tenker jeg. Så svært få unger, egentlig, men så var ikke jeg på BMTH og slikt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 ah lista over headliners utvider seg og det er mye jeg kunne tenkt meg å se der ass! men... er mye bra på summerbreeze også, men blir bare en av de. wacken ligger best an atm da de har ozzy, fyren er jo en legende! og kan være gøy å erge muttern med at jeg har sett ozzy da hun var storfan av han back in the days når han sniffa maur Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Faktisk. Overraskende mye bra allerede! Kanskje Wacken får et skikkelig gullår neste år :> Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Så noen som hadde med barn på dagen i fjor når Edguy og slikt spilte, men det er langt ifra mange barn. Jeg vil tippe gjennomsnittsalder ligger rundt slutten av tyveårene. Er enda litt usikker på om jeg vil på Wacken i år, men vil helst ikke bryte en kombo. Var bare litt for lenge i fjor, for jeg er ikke så fryktelig begeistret for campingliv. Vi var fra camping åpnet til slutt, og en uke camping er litt lenge. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er da vel ikke verre enn å dra hjem på natta da det er ferdig? : ) Eller da skal man vel være vel beruset, men dagen derpå, da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Da var billettene bestilt 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 En Spotify-liste med de bandene som kommer (og finnes på Spotify): http://open.spotify.com/user/knewt01/playlist/3CDM1OgfJ1TQeKtJdq6jtq Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvor mye kosta de? €130? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå