Mr. President™ Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Har akkuratt skaffet VS2010 Ultimate og er nybegynner m,ed det. Noen som anbefaler noen gode tutorial sider? Kan nesten ingenting så hadde satt veldig stor pris på om noen gadd å hjelpe. Har prøvd å google, men fant ikke noe spesielt bra sider. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hva vil du bruke det til? Lære vb.net? Endret 1. november 2010 av War Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 (endret) slik at jeg kan kode å lage enkle programmer som nettlesere, keylogger, klokke, kalkulator. Vet man bare kan sjekke på youtube for dette, men ikke alt. Endret 1. november 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
War Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) PM meg mailen din så skal jeg sende deg noe på Norsk. Endret 2. november 2010 av War Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Start et Visual C#, Windows Forms prosjekt. Lek deg litt med den, og les samtidig en guide for programmeringsspråket. http://msdn.microsoft.com/en-us/vcsharp/aa336766.aspx Merk at det er liten overgang fra C# til Visual basic, men en stor overgang andre veien, så jeg mener ihvertfall det er lurt å starte i den enden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå