kjellvr Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hei, kikktet såvidt på tesla her en dag, og bet meg merke i specsa, 6bg videominne, 2,1 ghz hvis jeg ikke husker feil, osv. og nå satt jeg nylig å så på en film om en fyr som snakket om tesla serien, er det slik at man kan bruke opptil 4 tesla kort i samme hovedkort, og at de fungerer maksimalt? og han snakket noe om at man kunne bruke forskjellige tesla kort, ikke helt dønn prikklike som med ati's crossfireX funksjon, der man også bare får utnyttet 65% av det ekstra skjermkortet. håper på noen gode svar her, på forhånd takk. og btw: hvordan ville disse kortene vært til gaming? kjell. tesla: Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Du får 100% utnyttelse når du skalerer med de kortene. Men de vil ikke være gode til spill , ikke finnes det drivere som en gang prøver seg på det. Du får kun glede av de kortene om du skal utføre floatingpoint-kalkuleringer , for eks simulere en demning som kollapser og du har fysikkode for alle vannmolekylene. Cuda-programering. Da er det bedre å kjøpe special edition-utgavene som har ekstra mye minne. De koster 6-7K mer og er for de som bare må ha mer ram til gpu. SLI /CF skalerer ikke opp minnet du har å rutte med. Endret 1. november 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå