Gå til innhold

Ny oppdatering til xbox 360

Anbefalte innlegg

Hei.

Flere enn meg som har lastet ned nye oppdateringen til xbox 360?? Lastet den nettopp ned, ser mye bedre ut mener nå jeg. Men har oppdaget et par sånne små feil, noen andre som har hatt problemer?

Problemet mitt er når jeg er inne å ser hvilke spill jeg har på boksen, side nr.3 på MY Xbox. Når jeg går inn der, og trykker på B for å kommr tilbake. da funger det ikke bla verken til venstre eller høyre, MÅ bla opp eller ned, for så å bla ned til MY XBOX igjen.

Flere som har oppdaget noe feil? Eller er det noen andre som har feilen jeg også har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdaterer ikke før det kommer ny firmware, og synes det er teit at man MÅ oppdatere for å spille online.... Hva om jeg ikke vil ha det nye dashboardet da?? Da har jeg betalt for en vare jeg ikke får iom at live ikke virker.

Så du er altså en pirat som klager på at du kanskje ikke vil få spille kopier?

Den kommer du nok langt med.

Lenke til kommentar

Oppdaterer ikke før det kommer ny firmware, og synes det er teit at man MÅ oppdatere for å spille online.... Hva om jeg ikke vil ha det nye dashboardet da?? Da har jeg betalt for en vare jeg ikke får iom at live ikke virker.

Så du er altså en pirat som klager på at du kanskje ikke vil få spille kopier?

Den kommer du nok langt med.

Det har jeg ikke sagt.... Men det er ikke forbudt å ta backup av egne spill.

Og man kan ikke spille online med orginale spill heller, uten å oppdatere dash.

Den nye dashen ser også helt j**** ut, og jeg vil heller beholde det jeg har, men det kan jeg ikke hvis jeg vil spille online, og det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Noen som har fått sjekket om de også har den feilen jeg hadde opplevd?

Altså da man slår på xboxèn, bla så opp til My Xbox, mener jeg den siden heter, lettere sagt, bla frem til fanen der man ser hvilken cd som står i. Bla så to til høyre, da kommer man frem til der man ser hvilke spill som er installert. Hvis man da trykker på A. Så kommer man inn i mappa. Trykk deretter, da kommer man tilbake. Da kan man verket trykke høyre eller venstre. Man MÅ trykke opp eller ned først, for så å bla tilbake. Da kan man bla til høyre og venstre igjen.

Noen andre som har/kan teste dette? Så det ikke bare er noe feil med min???

Takk på forhånd.

Lasse.

Lenke til kommentar

jeg har ikke feilen.

men jeg syns det var bedre da themes tok over hvordan "boksene" så ut og sånt, likte ikke den lyse fargen og at de ble plassert sånn på siden av hverandre istedenfor "inni" hverandre men men det er fillesak og fort tilvenning det så går det over :p

den blei nå mye raskere å bli gjennom ting på og slike ting så det er jo bare good :)

Lenke til kommentar

du trenger kun savegames og eventuelt musikken du har inne, alt annet ligger på gamertaggen din slik at du kan laste det ned gratis igjen fra LIVE markedet.

alt av spill installerer du etterpå (det spiller ingen rolle hva du gjør men så slipper du å sitte i timesvis for å kopiere)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...