HipSar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei, jeg har et lite problem her! Jo, det har seg slik at vi har et lite problem her i huset; Vi er invadert av mus. Og jeg, som den lille paranoide jævelen jeg er, er jo en smule bekymra. For å komme til poenget: Kan disse musene klatre opp i senga mens jeg sover? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det kan dem gjøre uten problemer, hvis dem vil ja. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg har alltid mus i senga mi jeg å faen, var det sånne mus du mente. Ja det kan de. Sette ut musefelle med ost i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skaff deg en katt , Katter jakter på mus om natten ? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Svaret er ja. Rommet jeg sover i har to senger på tvers av rommet. En gang jeg våknet og såg bort på den andre sengen, var det en mus som gikk oppe på sengen. Den hadde klatret opp noen gardiner som var rett ved siden av senga. Kjøp deg musefeller og plasser de ved senga. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Husker det lå en død mus under dynetrekket på hytta en gang da jeg var mindre. Ekkelt å legge seg oppå den. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 om du stifter plexiglass på alle veggene, + taket (som du selvfølgelig oljer godt også), kapper deg fire 1 meter lange kromma stålrør (som du skrur senga fast i) Da vil du, mest sannsynlig ikke få mus i senga Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Vil foreslå bacon i musefellene. Vi prøvde både ost og bacon på hytta, og den valgte baconet, pga sterk lukt. Har du en vellagret franskmann går det kanskje, men norvegia er ikke osten som tiltrekker seg skadedyr. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja det kan den.. Stemmer for at du låner en katt av naboen eller noe. Da dør den en naturlig død og katten får jakte. Om du er heldig så tar katten med seg musa når den går hjem også, så slipper du å kaste den selv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vil foreslå bacon i musefellene. Vi prøvde både ost og bacon på hytta, og den valgte baconet, pga sterk lukt. Har du en vellagret franskmann går det kanskje, men norvegia er ikke osten som tiltrekker seg skadedyr. Kan også anbefale rosiner. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Svi maten litt med en lighter eller noe før du legger den i fella, lukter sterkere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå