slappen87 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Min Datamaskin: CPU: Intel core i5 760 Hovedkort: Gigabyte GA-P55-USB3 PSU: Corsair VX550W Minne: Corsair 4GB Kit Intel/AMD PC3-10666 VGA: xfx radeon HD 5870 OS: Win7 64bits Problemet med flimringen skjer når jeg begynner å spille spill, og jeg antar det har med skjermkortet å gjøre. Det går fint til å begynne med, men etter hvert begynner skjermen å flimre og til slutt vil datamaskinen låse seg helt. Kan nevne at jeg har reinstallert driverene og prøvd ulike versjoner. Temperaturen overstiger aldri 60 grader, men viften går aldri i mindre enn 55% av maks hastighet, og det mener jeg er litt mye. Jeg har sjekket at den sitter godt festet til hovedkortet. Kan også nevne at jeg har kjørt en stresstest og resultatet er lagt ved Håper det er noen der ute som har mer peiling enn meg(det skal ikke mye til) og som kan hjelpe meg med dette problemet. Takk på forskudd! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Flimrer det "i" grønt? Lenke til kommentar
slappen87 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Det begynner å flimre i første nedgang av grønn og deretter flimret det helt til datamaskina låste seg og eg måtte restarte Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vil tro det er noe galt med kortet. Samme greia før mitt gamle HD4870 døde. Lenke til kommentar
slappen87 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Er vel egentlig redd for det samme...men lurte bare på om noen hadde noen andre ideer. Tusen takk ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå