Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex på første "date"? No-no....?

Gjest Carolinepå18

Anbefalte innlegg

Gjest Carolinepå18

Hva syntes guttene/mennene her inne om sex på første "date"? Vil dere miste spenningen etter sexen? Hvis, ja, hvorfor?

Og syntes dere at det er bra nok med litt kosing, nussing, osv - hvis kjemien er der så klart og at begge er betatt av hverandre...? KUN det, ikke noe mere. Eller vil dere fortsatt miste interessen/spenningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Carolinepå18

I see, i see!:) Men hva med litt stryking/ligge i armkroken til vedkommende osv - you name it, er det greit? Eller blir det for voldsomt syntes du?

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å gå andre veien: pule som kaniner først, for så å eskalere forholdet ved en senere anledning. Slik får jeg bevist både for meg selv og henne at jeg føler noe mer enn bare seksuell tiltrekning. Å gå "andre veien" med stearinlys og "Can You Feel The Love Tonight" mens du sakte penetrerer etter x-antall dater som de gjør på film, er nettopp det, på film. Pul som faen først, så tar du det derifra.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Carolinepå18

Jeg tenker også slik at herregud... vi lever ikke i steinalderen hvor man blir sett som tøs og billig når man har sex på første date... Det blir for konservativt. Vi lever trossalt i 2010, men samtidig så er det jo fortsatt slik at mannen/gutten ofte mister litt interessen etter å ha fått dama i sengen ved første "date" mtp at de aller fleste menn liker å jakte litt... Hmmmmmmmmmm.... :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom det er forhold man i hovedsak er på jakt etter ville nok jeg foretrukket å ta det roligere, altså ikke sex på første date. Kyssing, kjærtegn, klining og etc hadde gått helt fint, men heller ikek det hadde vært nødvendig om man var på date med en man følte var en match.

Dersom det er mer lek og moro med muligheter for forhold er sex på første date mer greit, siden det da er nytelse og det fysiske som står i fokus. Som du sier, vi lever i 2010, man burde da kunne nyte sex utenfor forhold uten å bli stemplet som billig eller løs ;)

Det er da helt naturlig og ikke minst herlig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke tenk på hva gutten syns. Hvis du har lyst så "go for it".

Det er bare tull å mene at hun ikke skal tenke på hva gutten synes, hvis hun er keen på et forhold med han.

Om mannen ikke er et voldtektsoffer, så skal hun "go for it" so fort som overhodet mulig, rett og slett fordi sex er digg, og langt ifra en deal breaker som andre påstår her. Fint å finne ut om personen er som en fisk på land i senga også, der har du en deal breaker tough.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Det er bare tull å mene at hun ikke skal tenke på hva gutten synes, hvis hun er keen på et forhold med han.

Om mannen ikke er et voldtektsoffer, så skal hun "go for it" so fort som overhodet mulig, rett og slett fordi sex er digg, og langt ifra en deal breaker som andre påstår her. Fint å finne ut om personen er som en fisk på land i senga også, der har du en deal breaker tough.

Det finnes uendelig mange historier som sier at du tar feil. Mange vil miste interessen.

Lenke til kommentar

Ingen fasit, har vært med på at både første møte og 4 mnd (hun var jomfru...) senere har vært perfekt tidspunkt å ha sex første gang. Ta sexen når det passer dere, du som jente kan selvsagt være litt forsiktig å vite intensjonene til gutten hvis det er en du er interessert i å lage noe litt mer langvarig med. Men ellers er det bare å kjøre på hvis du synes det er passe! :)

Lenke til kommentar

Det finnes uendelig mange historier som sier at du tar feil. Mange vil miste interessen.

Hvis de mister interessen så kanskje de ikke var så mye å samle på i utgangspunktet.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vi lever som sagt ikke i steinfuckingsalderen lenger, så det er bare å kjøre rett på med han hvis begge føler det er riktig og er kåt på hverandre. Glem alt av disse helvetes reglene om at man ikke skal ha sex på første "date" etc, men synd å si det - det er ofte slik at mange mannfolk liker å jakte litt hvis de er ute etter et forhold, og dermed vil kanskje gutten/mannen miste litt interessen og spenningen etter å ha fått jenten i sengen allerede på første "date" (hater å bruke det ordet), men dette har kanskje noe med hvor god moral man har, eller framstiller seg første gangen. Dette gjelder så klart ikke i alle tilfeller, for jeg kjenner flere som har blitt kjærester etter ONS. :)

Endret av Frk. Snasen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...