Star Fox Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det eneste jeg sliter med er å starte fort, slik at jeg kan komme meg kjapt ut av et kryss. Slik det er nå triller jeg sakte i gang før jeg kjører avgårde. Når kan jeg begynne å trå inn gassen? Fra der clutchen når nullpunktet? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du må lære deg akkurat hvor clutchen din tar og slippe den brått ut til det punktet også gi gass og slippe ut clutchen rolig. Det er nok bare noe du må øve litt på. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg sliter også med det samme nå fordagen, men det er mer kombinasjonen av speilglatt vei, gamle piggfri dekk og en bil fra 91' Må faktisk spinne litt i sånne situasjoner for og i det hele tatt komme seg fram i rundkjøringer i rushen etcetera . Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Å sitte fast foran et stoppskilt, der veien du skal på har en fartsgrense på 80 km/t i rushtida er vanskelig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg trør inn gassen først og slepper så ut clutchen når jeg har riktig turtall. Dog har jeg en turbo jeg må få fart i før jeg kan komme meg fort avgårde. Etter litt trening og når man blir vandt til bilen skal det gå fint å treffe "slurepunktet" nermest umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå