Fjelljenta85 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen anbefale et GPS program til HTC desire som ikke koster en formue, samt er lett og bruke? Lenke til kommentar
universalis Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen anbefale et GPS program til HTC desire som ikke koster en formue, samt er lett og bruke? Jeg bruker My Tracks fra Google. Mange andre gode og gratis programmer også, blant annet Endomondo. Med sistnevnte kan du også kjøpe til Zephyr-pulsbelte. Da bør du nok i tillegg skaffe deg ekstra batterikapasitet... Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen anbefale et GPS program til HTC desire som ikke koster en formue, samt er lett og bruke? Jeg bruker My Tracks fra Google. Mange andre gode og gratis programmer også, blant annet Endomondo. Med sistnevnte kan du også kjøpe til Zephyr-pulsbelte. Da bør du nok i tillegg skaffe deg ekstra batterikapasitet... my tracks viser vel bare hvor du har vært? Jeg er på jakt etter en GPS program som kan brukes i bil som forteller meg hvor jeg skal svinge, ta av å kjøre på ukente steder f.eks i en storby hvor en ikke er kjent Lenke til kommentar
universalis Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan noen anbefale et GPS program til HTC desire som ikke koster en formue, samt er lett og bruke? Jeg bruker My Tracks fra Google. Mange andre gode og gratis programmer også, blant annet Endomondo. Med sistnevnte kan du også kjøpe til Zephyr-pulsbelte. Da bør du nok i tillegg skaffe deg ekstra batterikapasitet... my tracks viser vel bare hvor du har vært? Jeg er på jakt etter en GPS program som kan brukes i bil som forteller meg hvor jeg skal svinge, ta av å kjøre på ukente steder f.eks i en storby hvor en ikke er kjent Sorry - litt for kjapt svar:-) Du må nok betale, da Googles bilnavigasjon ikke har kommet hit ennå. Tror det er kun i Nord-Amerika de har tjenesten i bruk. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Google maps med navigering i Norge! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887 Lenke til kommentar
Fjelljenta85 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Google maps med navigering i Norge! http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=630887 å det fungere bra? går jeg da inn på denne nettsiden med tlf å laster ned derfra? Litt ny på dette området =) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Brut maps er konge. Den lagrer tilesene på sdkortet og henter det derfra, så du slipper å betale for nettrafikk. Kom meg til sandefjord med den uten et eneste problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå