Tommyeen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har fått flere bittersmå blodutredelsa under huden på legger å armer å brystkassa. Dem e blodrød å bittersmå. Føle meg ellers frisk, bortsett fra nervøs pga helseangsten:/ noen som vet om jeg treng å bekymre meg? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har fått flere bittersmå blodutredelsa under huden på legger å armer å brystkassa. Dem e blodrød å bittersmå. Føle meg ellers frisk, bortsett fra nervøs pga helseangsten:/ noen som vet om jeg treng å bekymre meg? Dette er jo veldig vanskelig å gi noe rent svar, men blodutredelser er en av symptomene til leukemi, i tillegg til mange andre sypmtomer, bl.a slapp, trøtt og leddsmerter. Hvis de her blåmerkene ikke forsvinner, eller kommer flere/tilbake, så vil jeg anbefale deg til å ta en tur til fastlegen. Men høyst sansynlig så er ikke dette noe å være redd for, men hvis dette fører til angst/nervøsitet så syns jeg at du bare skal ta deg en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå