AudiA3 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Skal gå til innkjøp av et 2.1 anlegg til film og musikk avspilling imorgen. Har sett på sony BDV-F500 med Blueray til 3.300 kr, dette er visstnok kåret til best i test tidligere i år. Noen som har erfaringer eller tips om andre gode 2.1 anlegg? Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Jeg gikk idag for Pioneer sin Pioneer BCS-FS500 Blu-ray anlegg, etter at selger på Lefdal Drammen skrøyt så fælt av denne!! MEN.. når jeg kommer hjem og sjekker pioneer sine hjemmesider så er jo fader meg dette en utgått modell og Pioneer BCS-FS505 er helt nytt?!?! Ligger også ute på lefdal sine sider.. Og prisen, jo nøyaktig som den utgåtte modellen, og da hadde jeg prutet 900kr! TRAGISK!! RETT OG SLETT! Imorgen skal dette leveres inn og selger skal få høre!!! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg gikk idag for Pioneer sin Pioneer BCS-FS500 Blu-ray anlegg, etter at selger på Lefdal Drammen skrøyt så fælt av denne!! MEN.. når jeg kommer hjem og sjekker pioneer sine hjemmesider så er jo fader meg dette en utgått modell og Pioneer BCS-FS505 er helt nytt?!?! Ligger også ute på lefdal sine sider.. Og prisen, jo nøyaktig som den utgåtte modellen, og da hadde jeg prutet 900kr! TRAGISK!! RETT OG SLETT! Imorgen skal dette leveres inn og selger skal få høre!!! Nå får du roe deg ned, selger ikke gjort noe galt. Han skyter av et produkt fordi han enten: 1) Liker dette 2) Ønsker å selge det 3) En kombinasjon Hadde du spurt om det var nytt eller utgått, så hadde han nok svart ærlig og oppriktig, å sagt at dette var utgått. Lenke til kommentar
magb Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser det ligger til kr4500 på netshop så du har jo fått en grei pris. Rent lydmessig er det ikke alltid slik at nyere = bedre forresten. Lenke til kommentar
AudiA3 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Jeg så på et nyere Sony anlegg, og var veldig klar på at jeg ønsket det siste/nyeste på markedet før han viste meg pioneer anlegget. Så at han solgte meg et produkt som var ugått fra sortimentet var nok ikke så bra gjort. Er mulig selgeren ikke var helt oppdatert, noe han burde ha vært siden han trodde at den nye og den gamle var helt identiske. (Og veldig merkelig at han ikke fortalte meg om 505) De er ikke identiske. Det står en STOR plakat der prisen på det utgåtte anlegget er i nærheten av 6200,-! Tragisk.. Har idag vært på Elkjøp og handlet det nyeste.. Endret 6. november 2010 av AudiA3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå