AndersT2 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Går det ann å bruke det integrerte lydkortet samtidig med mitt nye Creative Audigy 2 lydkort. Grunnen er at jeg kjøpte ABIT MedieXP Pro fronten til mitt hovedkort, og det hodetelefon utgangen funker kun med det integrerte, og det hadde vært greit å bruke det på sene kvelder. Hvis jeg installerer driverne til det igjen, men deaktiverer det når jeg bruker høytalere, for så å aktivere det når jeg skal bruke hodetlf., vil det funke, eller vil det integrerte ta over for PCI versjonen. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Det går helt fint- har SB Audigy på maskinen jeg sitter ved nå, og har ikke deaktivert lydkortet på hovedkortet. Null problemer. Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 funker fint det ja. har et SBLive kort, og for noen dager siden installerte jeg bare driverne til det integrerte lydkortet på Abit-hovedkortet og alt gikk automatisk. ingen konflikter på noen måte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå