The Stig Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er to lyssabler virkelig bedre enn én? Les mer Lenke til kommentar
Svar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det kan da forkortes, FU2 Det er vell også bare den slutten dette spillet fortsetter på som passer inn med resten av SW historien også... Skal nok kjøpes, rundet FU1 for første gang i går Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hadde mye moro med FU1 på DS, så blir nok å vurdere dette når det faller i pris. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det finnes dessverre ingen pen måte å si det på, så ergo kan det like greit sies rett ut: Unleashed 2 makter ikke å tilføye noe nytt til historien om Starkiller for fem øre. Gjennom spillets gang besøker vi tidligere besøkte destinasjoner og får møte figurer vil allerede kjenner svært godt. Rætt fra læveren det liger vi!! Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hva med Move-støtte? Skulle gjerne svingt litt med lys-sabel Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Såvidt jeg vet støtter ikke Force Unleashed II verken Move eller Kinect. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Må gi noe medhold i anmeldelsen ja. Det var lite nytt her, og ble litt skuffet over de veldig repeterende omgivelsene, selv om de er nydelig å se på I likhet med anmelder kan jeg ikke si at dette infridde forhåpningene jeg hadde, story og miljømessig Men visuelt er det helt konge og følelsen man får av å mose rundt med Kraften i din fulle disposisjon sitter like godt som i eneren Håper bare de virkelig tar i bruk det potensialet denne serien har når de lager nummer 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg