jonna19 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei, Jeg tenker å kjøpe ny TV, som jeg vil bruke til å se film (PC til TV med HDMI) og evt. spille PS3. Jeg har sett litt rundt, og fant denne på PS.no. Virker dette som en bra TV? http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=179450 Eller er det noen andre som kan anbefale noe annet? Tenker å holde meg under 8000,- da jeg er student. Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
jonna19 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hei og god kveld Jeg har akuratt det samme TV'en hengende på stue veggen min. Eneste forskjellen er at mitt er 46" Kan jo si hva jeg bruker den til. Har ps3, så spiller det en del, har en iMac som jeg har koblet til, har GET HD boks som jeg ser mye på tv med. Ser også mye filmer gjennom iMac'en på tv'en. Tv'en er meget elegant og se på. Fin, oversiktlig meny og grei kontroll. Hadde 37" lcd tv før dette, og kan si at det var STOR forbedring Så hvis jeg var deg, så ville jeg nok gått for det Jeg betalte 8999,- for mitt på Elkjøp. Endret 3. november 2010 av stigzy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå