SG_93 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hei har hørt at Lord Of The Rings Online er blitt gratis fordi det er for lite spillere er på full fart installerer det nå og har registrert meg men skal jeg registrere meg på "Create Trial" eller får jeg bare spilt trial versjonen uten å betale? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Om det ikke er gratis ennå er det rett rundt hjørnet. Grunnen er slettes ikke fordi de har for få spillere, men fordi de prøvde å gjøre Dungeons & Dragons Online gratis med stor suksess. Men når det er sagt blir LotRO ikke 100% gratis. Det som skjer er at du får spille de tidligste områdene gratis, og så vidt jeg vet har du ikke begrensninger som mail, auksjonshus osv som i en vanlig trial. Men vil du til Moria og videre må du betale. I tillegg vil det være mulighet for mikrotransaksjoner. Om du er en vanlig abonnent vil du få Turbine Points hver måned du kan bruke til disse mikrotransaksjonene. Aner ikke hva du kan kjøpe siden jeg ikke har spilt LotRO på lenge, men det finner du nok fort ut. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 ok får bare prøve det ut å se hva som skjer men takk for svar hjalp veldig Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 F2P kommer i morra på de europeiske serverne, i USA har de hatt F2P en stund nå. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 :o, dette må prøves. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Anbefales! Veldig kjekt spill. :-D Lenke til kommentar
Skoakim Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er gratis ja. Har spilt dette siden første dag det ble det. Og nei, du skal ikke registrere som trial. Blir du spurt om noen aktiveringsnøkkel, er det vel bare å ignorere det tror jeg. Man starter i Breelands/Shire/Ered Luid, avhenging av rase (man, elf, hobbit osv.). Det er kun de områdene det er quester i. Så kan man kjøpe til ekstrating som questpacks, hest, ekstra inventory bags osv. Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Spelte lotro litt for eit år sidan, fekk char opp til lvl 20ish og kunne tenkt meg å prøve deg igjen nå som det er blitt gratis. Problemet er at når eg skal logge inn på kontoen via https://cogaccounts.codemasters.com/index.php står det "login failed. We could not retrieve your account". Sånn som eg har forstått det skal det vere slik at folk som har spelt lotro før ville bli ein premium member sjølv uten å betale. Er det fordi det er launch date i dag som gjer at systemet deira kan ha litt problemer med innlogging eller? Kjem meg ikkje inn på foruma deira heller... Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det kan være en bug. Jeg ville startet en tråd på hjelpeforumet (deler av forumet skal være åpent for de som ikke betaler). Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 (endret) klarte ikke logge meg inn på Lotro står at det er feil passord så jeg prøvde å skifte passord gikk ikke og så jeg lagde meg en ny bruker å funker enda ikke holder på laster ned spillet på nytt så vi får se vis ikke dere vet noe jeg kan prøve? Endret 2. november 2010 av SG_93 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har du sett på forumet eller siden om de har noen FAQ eller step-by-step guide? Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 fant for det meste folk som hadde problemer med serverne men får se når jeg er ferdig å installere spillet på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå