Gå til innhold

Lotro gratis?

Anbefalte innlegg

hei har hørt at Lord Of The Rings Online er blitt gratis fordi det

er for lite spillere

er på full fart installerer det nå

og har registrert meg men skal jeg registrere meg på "Create Trial"

eller får jeg bare spilt trial versjonen uten å betale? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det ikke er gratis ennå er det rett rundt hjørnet. Grunnen er slettes ikke fordi de har for få spillere, men fordi de prøvde å gjøre Dungeons & Dragons Online gratis med stor suksess. Men når det er sagt blir LotRO ikke 100% gratis. Det som skjer er at du får spille de tidligste områdene gratis, og så vidt jeg vet har du ikke begrensninger som mail, auksjonshus osv som i en vanlig trial. Men vil du til Moria og videre må du betale. I tillegg vil det være mulighet for mikrotransaksjoner. Om du er en vanlig abonnent vil du få Turbine Points hver måned du kan bruke til disse mikrotransaksjonene. Aner ikke hva du kan kjøpe siden jeg ikke har spilt LotRO på lenge, men det finner du nok fort ut. :)

Lenke til kommentar

Er gratis ja. Har spilt dette siden første dag det ble det.

Og nei, du skal ikke registrere som trial. Blir du spurt om noen aktiveringsnøkkel, er det vel bare å ignorere det tror jeg.

Man starter i Breelands/Shire/Ered Luid, avhenging av rase (man, elf, hobbit osv.). Det er kun de områdene det er quester i. Så kan man kjøpe til ekstrating som questpacks, hest, ekstra inventory bags osv. ;)

Lenke til kommentar

Spelte lotro litt for eit år sidan, fekk char opp til lvl 20ish og kunne tenkt meg å prøve deg igjen nå som det er blitt gratis. Problemet er at når eg skal logge inn på kontoen via https://cogaccounts.codemasters.com/index.php står det "login failed. We could not retrieve your account". Sånn som eg har forstått det skal det vere slik at folk som har spelt lotro før ville bli ein premium member sjølv uten å betale. Er det fordi det er launch date i dag som gjer at systemet deira kan ha litt problemer med innlogging eller? Kjem meg ikkje inn på foruma deira heller...

Lenke til kommentar

klarte ikke logge meg inn på Lotro står at det er feil passord

så jeg prøvde å skifte passord gikk ikke og så jeg lagde meg en ny bruker å funker enda ikke

holder på

laster ned spillet på nytt så vi får se vis ikke dere vet noe jeg kan prøve? :whistle:

Endret av SG_93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...