Simsju Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! jeg har bare trådløst nett hvemme men hvis jeg skal ha LAN blir det litt overbelastet når alle skal spille på trådløst, men jeg har hørt om noe som heter "hub". det er da en mellomstasjon slik at man kan legge en ledning fra routeren og inn i en såkalt "hub" derfra kan man da ha feks ha 5 porter videre slik at man ikke trenger så lang kabel. jeg lurer da på hvor jeg kan få tak i en slik "hub"??? - Simsju Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Her har du masse switcher, hub-er er avlegs teknologi som knapt er og få kjøpt. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10959 Endret 1. november 2010 av agvg Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det selges så å si ikke hub nå for tiden. Hubbene var noe som hørte det glade 90' tallet til. Nå er det switchersom gjelder - med de fordelene det bringer i forhold til å bruke hub. Lenke til kommentar
Simsju Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 ok er ikke erfaren innen dette faget takk for hjelpen - Simsju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå