Muggkaare Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hei. PCen min har hatt en gjennomsnitt på ca 50 grader, men nå har det skjedd noe. Den begynte å skru seg av, så jeg sjekket tempen på den, og da var den på 109° C. Aner ikke hvorfor den plutselig blir så varm. CPU: AMD Athlon II X2 240 Hovedkort: MSI 770-C45 Hjelp! Endret 1. november 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
TAC-2 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Du bør åpne kabinettet og sjekke at kjøleribben sitter som den skal og at viften går rundt. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Må du montere kjøleribben på nytt må du huske på å bruke ny kjølepasta og fjerne den gamle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Fant ut av problemet. Det hadde blitt et stivt, hardt støvlag mellom kjøleribben og vifta. Fikk fjerna det, klokka opp CPU igjen og nå får jeg maks 33 grader. Det uten å bytte kjølepasta og. Mmmmm, deeeeeilig. Takk for hjelp uansett folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå