Gjest Amalie20 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Har vært sammen med kjæresten min i snart ett år nå, eneste problemet er at han mister ereksjonen under økten, bestandig. Hva kommer det av? Jeg har spurt han, men ha sier selv han ikke vet. Vil ikke spørre for mye heller, da blir det vel bare stress? For noen måneder siden sugde jeg han for første gang, jeg er egentlig ikke noen fan av det, men jeg gjorde det alikevel. Andre har sagt jeg har vært helt super til det, og jeg har fått de to andre til å komme ganske fort. Kjæresten min nå, ble først veldig "klar", men så mistet han det helt etter noen minutter? spurte han om han ikke likte det, men da svarte han at han hadde tenkt på noe annet for å ikke komme for fort. Men det er vel ikke SÅ effektivt? Jeg har gjort det flere ganger etterpå, men det samme har skjedd.... Har spurt en gang om det er meg det er noe gærent med, men han sa nei. Jeg begynner jo å lure, han er jo bare 22. Er det meg han ikke tenner på? Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Har samme problem, men greier iblandt å slappe skikkelig av, da går ting som smurt. Måtte bare bli helt trygg med partner først Lenke til kommentar
Gjest T&C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg vil tro det ligger enten ved stress eller ved mangel på variasjon. Det kan være en ide og prøve og få en konstruktiv samtale om faktisk hva begge ønsker av vær andre under samleie. Lykke til Mvh T%C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg