Gå til innhold

Bra PC, eller bare drit?

Anbefalte innlegg

God dag, lurer på om denne pcen http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 duger til gaming. Kommer til å spille FM11, Black Ops, MW2, CSS etc.

Som den gerrigknarken jeg er, fant jeg denne "gamer pc"'en på komplett til en rimelig penge.

Har et budsjett på 7500 uten skjerm osv, men prøver å holde prisen så lav som overhodet mulig. Si fra om jeg bør kjøre inn bedre cpu/gpu.

Cheers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte inn 4gb ram ja, så du mener at med 5770 + i5-760 er den klar for action?

Hele PC'en:

Cooler Master GX 550w

ASUS P7H55-M Pro

i5-760

5770

Kingston Vlaue 4gb

Western Digital Caviar 500gb

Nettverkskort er vel standard innebygd for tiden eller?

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

dagens spill krever mere av GPU en CPU (uten at det betyr at du kan kjøpe den billigste på markedet å komme unna med det)

hvis du ser på maccans store komponentguide så kan du nok få mange gode tips der.

personlig ville jeg gått for 460 og kanskje to om lommeboken hadde tillat det.

nå vet jeg ikke hvordan det er i forhold til den nye 6 serien fra ati da jeg ikke har lest meg opp på den

Lenke til kommentar

dagens spill krever mere av GPU en CPU (uten at det betyr at du kan kjøpe den billigste på markedet å komme unna med det)

hvis du ser på maccans store komponentguide så kan du nok få mange gode tips der.

personlig ville jeg gått for 460 og kanskje to om lommeboken hadde tillat det.

nå vet jeg ikke hvordan det er i forhold til den nye 6 serien fra ati da jeg ikke har lest meg opp på den

den nye serien ser bra ut ja! men trur fremdeles Nvidia ligger foran driver messig! (dessverre) (!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...