procheSDK Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Adressen er http://www.jailbreak.no Fint om dere kan komme med konstruktiv kritikk. Og forslag til forbedringer! Takk. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ser rent oig pent ut. Kanskje nesten FOR minimalistisk. Jeg hadde kanskje ekperimentert litt med litt flere strukturelementer, eller et fadet enkelt bagrunnsmønster på en av de to hovedelementene. Jeg bemerker meg også at siden er meget tynn. Selv på den stusselige skjermen jeg sitter på i øyeblikket så fyller siden (eksludert sidebaren din) under en tredjedel av siden. Ville sett på muligheter med å enten manuellt justere bredden, eller tildele en større del av den dynmaiske brdden om siden er dynamisk skalert. Til sist ville jeg også vurdert å ha en eller annen form for markering ved slutten av hver post. Bare edit nyhets templaten din litt til å ha en linje eller annet passende på slutten av hver post. Uten noen lett synlig indikator på hvor nyheten slutter er det vanskelig å se hvor neste nyhet begynner. En helt vanlig svart horisontal strek gjør som regel susen uten å trekke for mye oppmerksomhet til seg selv. -Stigma Lenke til kommentar
procheSDK Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
procheSDK Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Noen flere meninger? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vil ikke akkurat si at du har laget en nettside, du har heller opprettet en blogg om et tema, med theme fra Wordpress. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vil ikke akkurat si at du har laget en nettside, du har heller opprettet en blogg om et tema, med theme fra Wordpress. Jeg tviler på at poenget hans var å skryte... sånne innlegg er litt unødvendige. Bedre å bruke wordpress enn å lage egen side fra scratch om man ikke er ganske dreven webdesigner. Ingen poeng i å finne opp hjulet på nytt. -Stigma Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nå har jeg ikke prøvd wordpress men vil tru du har noen begrensninger på hva du kan endre på på siden din. Derfor er det bedre å lage siden fra scratch selv. Null begrensninger, bedre kontroll og åpen for alt. Endret 1. november 2010 av Thomas. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ingen poeng i å finne opp hjulet på nytt. Neida, men det skader ikke å lage sitt eget tema. @procheSDK: Du bruker standardtemaet som følger med alle installasjoner av Wordpress. Der er ikke noe med nettsiden din i nåværende tilstand som er verdt å gi tilbakemeldinger på. Du bør forøvrig lese denne tråden, og heller komme tilbake når du oppfyller de enkle kravene som stilles. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Ingen poeng i å finne opp hjulet på nytt. Neida, men det skader ikke å lage sitt eget tema. @procheSDK: Du bruker standardtemaet som følger med alle installasjoner av Wordpress. Der er ikke noe med nettsiden din i nåværende tilstand som er verdt å gi tilbakemeldinger på. Du bør forøvrig lese denne tråden, og heller komme tilbake når du oppfyller de enkle kravene som stilles. Sant nok, sant nok. OP kan ha godt av å lese gjennom linken du gir her. Det bør nestne være noe customization på gang før det er verdt å virkelig kommentere på det i detalj. Ikke nødvendig å lage sitt eget tema nødvendigvis ved mindre man ser på det som noe eget mål (at man vil være unik eller ha et veldig spesifikt tema til siden) da det finnes veldig mange gode fra før av - men man bør alltids skreddersy litt rundt et evt. eksisterende tema så det passer godt. Til Thomas som ikke hadde prøvd wordpress før: Wordpress er rimelig fleksibelt i grunn. Det er lite eller ingen kode du ikke kan bytte ut eller modifisere. Wordpress bare git et rammeverk til å jobbe rundt og masse nyttige innebygde funksjoner. Dette krever dog litt minimal kunnskap om HTML og slikt selvfølgelig om man velger å gjøre sånt, men dog mindre enn å lage noe helt fra scratch, og man er mindre utsatt for stygge bugs og sikkerhetsproblemer. -Stigma Endret 1. november 2010 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå