tutla Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei! Jeg vet ikke helt om dette er rette stedet for å opprette en tråd om dette emnet, men fra nå hver år starter jeg å tenke på julegaver. Det er rett og slett fordi at jeg er blank: alle de gode stander gavene er oppbrukt og jeg trenger nye og gode forslag! I mitt tilfelle er det kjæresten min jeg sliter mest med: Han er en moden 19åring. Men også foreldre, søsken (på rundt 30 år) og to nieser på 5 og 15 og en nivø på 9. Håper denne tråden kan være til hjelp for andre enn meg også! Takk for svar på forhånd :-) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Spotify-kort, flakslodd, artige lamper, lysestaker, bjørn borg boksere, sokker, slips og sist men ikke minst pedagogiske treleker til de minste. edit: hvem som får hva avgjøres først og fremst av alder. edit: artige julekort er must og Endret 1. november 2010 av kristus? Lenke til kommentar
Sonic1 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Et Itunes gavekort http://store.apple.com/no/browse/home/giftcards/itunes_cards?mco=MTk3NTc4MDE Endret 2. november 2010 av Sonic1 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kan jo spørre her med det samme, er det noen som har noe forslag hva jeg kan ønske meg til jul? Sitter alltid med en blank ønskeliste med masse slektninger som maser Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Søsken og familie er enkelt. Ta en tur på Panduro Hobby(tror de har nettbutikk om de ikke har btuikk i nærheten av deg). Kjøp sett til å lage hjemmelaget såpe og godteri. Lag en stor batch av begge deler og pakk inn i noen fine cellofanpakninger. Skriv ut noen fine bilder du har og lag en collage av det, Hver for seg er det kanskje(?) litt lite å gi bort men samlet så blir det en fin gave til alle andre enn umodne folk. Da har du noe å gjøre med kjæresten din også i tida frem mot jul. Double win! Til kjæresten din foreslår jeg at du kjøper noe god parfyme eller noe. Så skriver du ut et bilde av et hjerte i hundre eksemplarer. På hver av lappene skriver du en ting du liker ved ham. Så legger du alle lappene i en konvolutt og skriver "Jeg elsker deg" på. De på 5 og 9 må du nesten finne ut selv. Folk i den alderen er så forskjellige at du nesten må finne ut noe selv ut fra hva de intresserer seg for. 15-åringen kan få noe gavekort om du er helt blank. Lenke til kommentar
tutla Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Ja, jeg er enig i at pene gaver er viktig, men da er det enda viktigere at det som er inni også står til forventningene synes jeg! Hjemmelagede ting har jeg alltid hatt sansen for! I og med at jeg er en student med ikke alt for mye penger så er det billig å lage også :-) Min nivø og mine nieser skal jeg alltids klare finne gaver til, for det er jo så mye og velge mellom til barn og ungdom. Men mine etablerte søsken og foreldre som liksom har alt er litt hardere. Og hardest er en perfekt gave til min kjære! Men tusen takk for forslag til nå! :-) Kan jo spørre her med det samme, er det noen som har noe forslag hva jeg kan ønske meg til jul? Sitter alltid med en blank ønskeliste med masse slektninger som maser Kanskje jeg kan hjelpe deg! Jeg synes det er lettere å komme med forslag til andre som jeg ikke kjenner enn mine egne. Hvor gammel er du og hva liker du? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kanskje jeg kan hjelpe deg! Jeg synes det er lettere å komme med forslag til andre som jeg ikke kjenner enn mine egne. Hvor gammel er du og hva liker du? Okaay, jeg er 16 år, gutt - intressert i data (alt innen data I guess, samt gaming), filming og redigering, parkour/freerunning, det meste innen naturfag/vitenskap, musikk hm tja. Lenke til kommentar
tutla Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Kanskje jeg kan hjelpe deg! Jeg synes det er lettere å komme med forslag til andre som jeg ikke kjenner enn mine egne. Hvor gammel er du og hva liker du? Okaay, jeg er 16 år, gutt - intressert i data (alt innen data I guess, samt gaming), filming og redigering, parkour/freerunning, det meste innen naturfag/vitenskap, musikk hm tja. Musmatte, spill, filmer, bøker om photoshop osv, cder Det var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd! Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kanskje jeg kan hjelpe deg! Jeg synes det er lettere å komme med forslag til andre som jeg ikke kjenner enn mine egne. Hvor gammel er du og hva liker du? Okaay, jeg er 16 år, gutt - intressert i data (alt innen data I guess, samt gaming), filming og redigering, parkour/freerunning, det meste innen naturfag/vitenskap, musikk hm tja. Musmatte, spill, filmer, bøker om photoshop osv, cder Det var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd! Problemet er liksom at jeg har alt det der fra før, men takk for forsøket Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du kan jo ønske deg 12 måneders kort til Spotify? Er alltid greit med et års ekstra Spotify Premium. Andre ting kan jo være noe slikt som et nytt par løpesko (sliter vel ut de gamle om du holder på med Freerunning en del). Ellers er jo gavekort til f. eks Play.com eller noe lignende gull verdt. Får du kjøpt spill og film for en ganske rimelig sum kronasjer. Må bare passe på at det ikke overstiger tollgrensen. :/ Lenke til kommentar
Diamanten Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sjekk her! Herregud, føler at jeg virkelig reklamerer for den der siden i dag. Haha. Finnes vel en annen også, men husker ikke hva den heter! Lenke til kommentar
Fiskargut Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sjekk her også hehe Julegavetips til menn Det er jo viktig å se hva personen liker å gjøre selvsgat-liker han å se film/serier, spille xbox, fiske.... en moden 19-åring liker kanskje å få en fin klokke f.eks? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hva med et halvt år spotify premium. Assasian's Creed: Brotherhood, klær til rundt 500kr, penger, skjerf, pelslue(bjørnefitte), Asus lydkort, Sennheiser hd 555(kjempegode hodetelefoner)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå