hubbix Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Har blitt hekta på tiltshift bilder så dette er mitt første... Kom med kritikk.. Endret 1. november 2010 av hubbix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Denne typer objektiver er morsomme! Man får en følelse av en miniatyrverden. Morsomt bilde!! Btw hvilket objektiv brukte du= Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Antar det er software tilt shift? Morsomt med tilt-effekt og miniatyrbilder. Kanskje litt mettede farger? Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Antar det er software tilt shift? Morsomt med tilt-effekt og miniatyrbilder. Kanskje litt mettede farger? Heilt riktig det er bare juks enn så lenge mitt første prøve feile.. Har bare brukt gaussian blur og viskeler samt saturation kontrast i ps element 6 Må si meg ganske fornøyd så langt. Tusen takk for innlegg. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Denne typer objektiver er morsomme! Man får en følelse av en miniatyrverden. Morsomt bilde!! Btw hvilket objektiv brukte du= Er en stund siden bildet ble tatt, tenker det var med kitt 18-55 IS faktisk. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Et til hehe... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det siste bildet kan vel ikke kalles tiltshift? Jeg ville ha droppet den overdrevne redigeringen, og spesielt endene. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Bedre dette? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Mye bedre, men nå er vel husene i midten (det hvite generelt) for lyse/overeksponert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå