kjermy Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Fight Club er rimelig sær (men også fantastisk bra! Lurer på om det er den beste filmen jeg har sett når det gjelder å få tankene i gang, mind-blowin osv...) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hmmm jepp Så 1408 idag, den var jo bra, kvapp en del! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) The Usual Suspects kanskje =P Men helt klart The Prestige på topp, Shutter Island er også bra. EDIT: Og Fight Club så klart. Endret 7. november 2010 av TM B Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hmmm jepp Så 1408 idag, den var jo bra, kvapp en del! 1408 er den soleklart beste skrekkfilmen jeg har sett! Sinnsykt bra film. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Revolver, genial film! Revolver, genial film! Revolver, genial film! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Revolver, genial film! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Revolver, genial film! Skal sjekkast! Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Beklager emnetittelen, fant ikke noe bedre ord på sjangeren.. Jeg så filmen Inception i går og likte den veldig godt! Det er langt mellom gode "mindfuck"-filmer som denne, kan noen anbefale flere? Det eneste som mindfucker meg med Inception er hvorfor i all verden så mange syns denne filmen er så fantastisk bra. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) I tillegg til de nevnt over: ExistenZ In The Mouth Of Madness (best!) Eternal Sunshine of the Spotless Mind Groundhog Day The Butterfly Effect Black Swan (den nye med natalie portman) Endret 23. desember 2010 av coax Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Inland Empire. What he said. Alt jeg sitter igjen med etter å ha sett den filmen er et stort spørsmålstegn. Er vel meningen at man skal sin egen tolkning av filmen, men det finnes da grenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå