grovetussen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Beklager emnetittelen, fant ikke noe bedre ord på sjangeren.. Jeg så filmen Inception i går og likte den veldig godt! Det er langt mellom gode "mindfuck"-filmer som denne, kan noen anbefale flere? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Den har jeg ikke sett, skal sjekke den ut, takk takk Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 The Cube fra 1969 Brazil Paprika (Anime) Blue Velvet Man Bites Dog Mulholland Drive Jeg vet ikke helt hva du legger i "Mindfuck" Men alle filmene jeg listet opp er veldig sære filmer. Veldig bra filmer dog, selv om jeg ikke forstod hva som skjedde i Mulholland Drive før etter en times lesing på IMDB. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har du sett Spillet? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Blue velvet har jeg sett Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har også sett Inception og må si jeg satt med et virkelig "mindfuck" når filmen var over. Veldig bra film og underholdende med kule effekter. Vet ikke om de to filmene her faller under "mindfuck". Shutter Island 1408 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Her er det mye fint. Sistnevnte er en skikkelig gobit Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Irreversible fucker deg ihvertfall godt i hodet. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Donnie Darko perhaps? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 House of a 1000 corpses Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har sett inception, prestige og memento. Likte klart best the prestige. Ligger høyt oppe på min liste. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XU4EfF85u60 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 The prestige var jo veldig god ja, husket ikke i farten hvilken det var, men når jeg sjekket på imdb så husket jeg den, bra og spesiell tryllekunstner-thriller Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Syntes personlig at A Tale of Two Sisters var ganske mindfuck, vet ikke helt om det er akkurat det du er ute etter men det er ganske bra film. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Shuttle er ganske pøkmind. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Noen få. Endret 6. november 2010 av Mr. BadSmile 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå