yoboy Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei ... Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg har tenkt litt på å starte en liten bedrift som lager Klistremerker i flere varianter, Visittkort og Trykk på T-skjorter og gensere. Jeg er med eier i et lite firma og lager klistermerker til det. Noen som har noen forslag eller meninger om det er lurt å starte større eller ikke ? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det spørs jo helt på forventet omsetning og selskapstypen du tenker på å opprette? Lenke til kommentar
yoboy Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 tenkte på nettbutikk . å tjene en liten slant med penger . ikke noe stort. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Men du vil starte ett eget firma for og selge produktene til det firmaet du er medeier i? Ville det ikke være mye billigere og heller utvide firmaet dere har til og dekke dette? Eller er det vanskelig jmf de andre medeierne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå