Urge1337 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 hei, jeg driver å ser på ny mobil å skal egentli bare ha en billig en til maks 2000kr de to modellene jeg har komt frem til etter litt kikking er Wildfire og mini pro og jeg lurer på hva som er ulemper/fordeler med de to? og hva dere anbefaler å kjøpe )) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) SE mini pro. Wildfire har fått elendige kritikker, er treg og har en grusom skjermoppløsning. Mini pro er liten og søt og god. edit: Nå har du bestemt deg. Endret 1. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Urge1337 Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 hehe^^ ja har sett at wildfire omtrent har blitt slaktet av kritikerene men har prøvd en venn sin å den virker da ikke så ille :S? er de bare jeg som er noob i mobilteknologi eller? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er det bare jeg som er noob i mobilteknologi eller? ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå