Gå til innhold

Har endelig klart det!

Anbefalte innlegg

YES! har strevet med å få til å klokke skjermkortet mitt. har prøvd utallige tweakere.. men endelig har jeg fått det til. Rage 3d tweaker.. den beste tweakeren av alle.. klokka 20hz på skjermkortet får nå

3d mark 2003: 5701

3d mark 2001: 16530 ca.

Va på tide. måtte bare si d.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

obs!

skjermkortet KAN sprenge ved overklokking og ødelegge det meste inni kabinettet!

hehe neida. Overklokk til krampa tar deg du. Gpu får mer "slitasje" så klart, i form av elektromigrasjon i ekstreme tilfeller. Uansett, det skal nok vare lenger enn du vil ha det kortet uansett.

Lenke til kommentar
YES! har strevet med å få til å klokke skjermkortet mitt. har prøvd utallige tweakere.. men endelig har jeg fått det til. Rage 3d tweaker.. den beste tweakeren av alle.. klokka 20hz på skjermkortet får nå

gz

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på. Hvis du bare har overklokka det med 20Mhz, så er jo ikke det så enormt mye, men kort tar som regel skade av overklokking uansett, over tid. Derimot så er de fleste kortene testa litt utover det som er endelig frekvens, det som står på pakka. Med andre ord så har du en liten sikkerhetsbuffer mellom original hastighet og "for mye".

Lenke til kommentar

[sarkasme]Gratulerer! 20Hz er jo noe av det beste man kan få[/sarkasme]

Burde ikke denne vært i "off-topic -> søppel" egentlig? eller annet.

Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv.
Alt annet man måtte ha på hjertet.

20hz=hva da? 2 promille?

Lenke til kommentar

oje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...