Tommyeen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hei jeg lurer på om det er andre her som har sånne bittersmåe blodrøde prikker under huden? Nesten som en liten blødning under huden, den går ikke bort ved å trykke glass mot den. Har flere stykker på hender å på brystkassa. Har jo selvfølgelig lest at sånt kan være tegnpå alvorlige ting, f.eks leukemi? Hoff så tungt å være bekymra for helsa. Noen som har formening om dette? Har nettopp hatt halsbettennelse og fikk påvist enterovirus i kroppen. Men e frisk no. Håpe på svaar! Takk:) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er du medisinstudent? Det kan føre til at du får veldig mange sykdommer. Også kalt hypokondri. Ta det med ro, men du kan gå til legen å sjekke likevel. Er sannsynligvis ingenting.. 1 Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror egentlig ikke du burde bekjymre deg stort. kan hende du reagerer på ett eller annet du tar på hver dag, spiser, etc. Ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld. Er ikke noe godt å ha sykdoms angst, bedre føre var ! Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Er du medisinstudent? Det kan føre til at du får veldig mange sykdommer. Også kalt hypokondri. Ta det med ro, men du kan gå til legen å sjekke likevel. Er sannsynligvis ingenting.. E ikke legestudent nei. Tror egentlig ikke du burde bekjymre deg stort. kan hende du reagerer på ett eller annet du tar på hver dag, spiser, etc. Ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld. Er ikke noe godt å ha sykdoms angst, bedre føre var ! Ja kan jo hende, men rart jeg plutselig skal begynne å få bittersmå blodutredelsa på kroppen..? Haff:/ Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har du byttet vaskemiddel nylig ? Svettet mye ? spist noe nytt ? Fks, jeg har spist nøtter hele livet, plutselig en dag fikk jeg elveblest oppover begge arma bare jeg tokk i en pianøtt. Allergi kan komme plutselig, og på forskjellige måter Men jeg er ingen medisin praktikant, og snakker kun av egen almen erfaring. Oppsøk lege og få ro i sjelen, vet hvor ille det er med angst. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har du byttet vaskemiddel nylig ? Svettet mye ? spist noe nytt ? Fks, jeg har spist nøtter hele livet, plutselig en dag fikk jeg elveblest oppover begge arma bare jeg tokk i en pianøtt. Allergi kan komme plutselig, og på forskjellige måter Men jeg er ingen medisin praktikant, og snakker kun av egen almen erfaring. Oppsøk lege og få ro i sjelen, vet hvor ille det er med angst. Eneste er at jeg svetta mye ei natt jeg hadde halsbettenelsen.. Ingenting anna. Men dette e jo ikke et utslett, men blodutredelse under huden. Går ikke bort ved glass testen. F.eks hadde det vært leukemi hadde eg merka det på anna måte eller kan første tegn bare være noen røde prikka som symtom? Har nemlig lest på internett at ved leukemi kan røde små blodutredelser finnes... :ss Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Er ikke så sikker på hvordan Leukemi utvikler seg i kroppen. Men du burde slutte å lese rundt på internett hvertfall Som sagt, bestill time hos legen first thing tomorrow, og få det oppklart. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nesten som en liten blødning under hudenDa er det nok det. Jeg har også hatt noen sånne, men jeg finner dem ikke akkurat nå. Sannsynligvis har du fått dem da du hostet når du hadde halsbetennelse. Ved høyt trykk kan det sprenges litt her og der. Endret 1. november 2010 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Nesten som en liten blødning under hudenDa er det nok det. Jeg har også hatt noen sånne, men jeg finner dem ikke akkurat nå. Sannsynligvis har du fått dem da du hostet når du hadde halsbetennelse. Ved høyt trykk kan det sprenges litt her og der. Har ikke hostet:/ men e jo no eg oppdage dem, har fått to nye bare siden i går:/ hoff.. Sånn bittesmå blodrøde prikka underhuden. Ser tydeli at det e blod. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Har du tatt ibux, da? Ibux tynner ut blodet så det blir større risiko for sånne ting. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Har du tatt ibux, da? Ibux tynner ut blodet så det blir større risiko for sånne ting. En ibux ja. Men flere paracet.. Ja mulig det. Hoff:( Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Paracet gir ikke tynnere blod, så det er ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Det beste du kan gjøre er å glemme det. Det at du bekymrer deg over helsa gjør ikke ting bedre. Kroppen gjør det den skal, helt uavhengig av hva du mener/tenker/føler. La den bare gjøre jobben sin og stol på at den gjør det. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Iog med at du har vært syk så ville jeg ha tatt det med ro.. ikke spis ting du er alergiske mot, de prikkene kan være allergi, men tipper veldig enkelt og greit at det er noe kroppen din prøver å få ut, sånne ting går ofte via huden, og da kan ting som kviser og sånne dukke opp. Chillæx:) Blir det værre så konsulter en lege elns. iKent. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Iog med at du har vært syk så ville jeg ha tatt det med ro.. ikke spis ting du er alergiske mot, de prikkene kan være allergi, men tipper veldig enkelt og greit at det er noe kroppen din prøver å få ut, sånne ting går ofte via huden, og da kan ting som kviser og sånne dukke opp. Chillæx:) Blir det værre så konsulter en lege elns. iKent. Det e ikke en kvise el no sånt. Ser tydelig at det er blod som e der. Nesten som om noen har prikka borti meg flere plasser med ei rød penn. Under huden. Skal til lege i mårra. Dok skal få høre hva han sier:) Lenke til kommentar
iKent Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Tipper fortsatt det er noe kroppen din jobber for å bli kvitt i forbindelse med sykefraværet ditt Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Tipper fortsatt det er noe kroppen din jobber for å bli kvitt i forbindelse med sykefraværet ditt Skal jo ik få blødninge i huden pga en virussjukdom? Klare ik legge meg til ro med det:( hate å være redd :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå