Black Star Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 ok så det er ikke noe bindings tid når jeg burker bankort eller kreditkort Bruker du punktum, komma og spørsmålstegn, vil det bli mye lettere for alle å skjønne hva du mener med det du skriver. Har du dysleksi, legg et notat om det i signaturen, så slipper du å få slengt dritt etter deg om du skriver noe feil. Hvis du ikke har dysleksi, bruk noen sekunder ekstra på å sette punktum og komma på riktig sted. Tenk på at andre også skal forstå hva du mener 1 Lenke til kommentar
Edian Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Dette emnet maktet å dra på smilebåndet mitt. Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 nei jeg har ikke dysleksi. Men skriver litt fort og da hender at jeg glemmer en del ting. Og takk for tipset skal skjerpe meg . Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, jeg har ikke dysleksi. Men jeg skriver litt fort å da hender at jeg glemmer en del ting. Takk for tipset, jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 gleder meg til i mora for da får jeg wow Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 gleder meg til i mora for da får jeg wow Gled deg Den første tiden med Wow, er den beste, så nyt den. Men jeg spiller allikevel, og koser meg med det, snart halvannet år etter jeg begynte med det. Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 noen som vil spille med meg nå. Jeg syns det er så kjedelig og spille alene . Hetter devva Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 mente spille wow med meg Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 har fått wow og er stor fornøyd med det. Spiler med vener og koser meg med wow anbefaler og kjøpe det er veldig kult og får snart hodetellefoner til wow gleder meg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå