akristina92 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Heisann. Vurderer å spille Cataclysm når det kommer ut, men jeg lurer på om det er nødvendig å ha alle tileggspakkene for å få spilt? Eller kan jeg ha original-versjonen av WoW, og så bare kjøpe Cataclysm for å få tilgang til det nye innholdet, goblin- og worgen-raser og de 8 originalrasene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Det må du så men ikke , Du trenger alle for og få goblin og worgen , Men de nye/revampa områdene kan du nyte kun med vanilla account ! Endret 1. november 2010 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Dobbelpost Endret 1. november 2010 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det må du så men ikke , Du trenger alle for og få goblin og worgen , Men de nye/revampa områdene kan du nyte kun med vanilla account ! Les spørsmålet i første posten skikkelig Eller kan jeg ha original-versjonen av WoW, og så bare kjøpe Cataclysm for å få tilgang til det nye innholdet, goblin- og worgen-raser og de 8 originalrasene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Heisann. Vurderer å spille Cataclysm når det kommer ut, men jeg lurer på om det er nødvendig å ha alle tileggspakkene for å få spilt? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 En siste presisering, med kun orginalversjonen får du tilgang til de oppdaterte områdene som vanilla først ga tilgang til i Kalimdor og Eastern Kingdoms. Du vil ikke få tilgang til de nye områdene som kom med TBC og WOTLK og som kommer med Cataclysm. For eksempel vil en som kun har vanilla ikke få tilgang til Draenei startområdet inklusiv hovedstaden Exodar. Det betyr at en dermed ikke kan gjøre PVP-achivementen å drepe Velen. Litt kjedelig å oppdage at en ikke kommer forbi loadscreenen med båten, men det er jo fortsatt mye en kan gjøre på vei til lvl 60 med kun vanilla account. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) men det er jo fortsatt mye en kan gjøre på vei til lvl 60 med kun vanilla account. Men store deler av 1 til 60-områdene blir jo totalforandret? Endret 4. november 2010 av Tomriel Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hei jeg har tenkt og kjøpe meg wow men for og kunne spille det nyeste wow så må jeg ha spilt alle men må jeg ha alle lasta ned på pc for og kunne spille det nyeste eller må jeg bare ha spilt det på pc ??? og takk for svarene Endret 10. januar 2011 av BOZZ55 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Skriv det på norsk så folk forstår Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det der var bare helt for jævlig å lese! ^^ Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Secound that toxiciity Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei jeg har tenkt og kjøpe meg wow men for og kunne spille det nyeste wow så må jeg ha spilt alle men må jeg ha alle lasta ned på pc for og kunne spille det nyeste eller må jeg bare ha spilt det på pc ??? og takk for svarene World of Warcraft er bare til PC. For å spille kun World of Warcraft så trenger du kun å kjøpe World of Warcraft. For å spille Cataclysm (som er den nyeste ekspansjonspakken) må du kjøpe World of Warcraft, The Burning Crusade, Wrath of the Lich King og nevnte Cataclysm. Du vil bli spillende på en server hvor folk kan ha minimum World of Warcraft og alle ekspansjoner til og med Cataclysm, men hvis du ikke har Cataclysm selv er det enkelte ting du ikke vil få tilgang til. Hvis du velger kan du kjøpe World of Warcraft digitalt fra http://eu.battle.net/en/ og laste ned en innstallasjon digitalt. Det er dog litt dyrere enn å kjøpe en battle chest fra f.eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341641 og ekspansjonene WOTLK og Cataclysm i butikk. Lenke til kommentar
hanswilw Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Det der er noe av det dummeste jeg har lest. Jeg håper for gudsskyld du ikke begynner med online spill, slik at vi normale mennesker slipper påkjenningen. Edit: Feil Endret 10. januar 2011 av datagompen94 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det der er noe av det dummeste jeg har lest. Jeg håper for gudsskyld du ikke begynner med online spill, slik at vi normale mennesker slipper påkjenningen. - Til trådstarter* Du er tøff ass! Lenke til kommentar
hanswilw Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Føler meg svært krenket. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Om det er det dummeste så har ikke han lest mye... 1 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 16-åringer blir veldig tøffe når de kommer seg på nett Heart Break Kid. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 16-åringer blir veldig tøffe når de kommer seg på nett Heart Break Kid. Sant, sant. Glemte det et lite øyeblikk ... Lenke til kommentar
hanswilw Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vel, nå veit ikke jeg helt om dere misforstår innlegget mitt, men. Det var ment til Bozz55, ikke trådstarter. Uansett, ganske umodent gjort, ja. Men jeg og sikkert dere å er veldig lei av folk som ikke klarer å gjøre seg fortsatt på verken forum eller online spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå